دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمار عجیب از تماس تلفنی و پیامک مردمی با یک نماینده

به گزارش کرونا از یاسوج مطالبات مردمی از نمایندگان مجلس در اغلب مناطق امری مرسوم و معمول است، اما در برخی از مناطق حجم این مطالبات با هم متفاوت است، برای مثال در استان‌های دارای بافت عشیره‌ای و قبیله‌ای نوع  و حجم مطالبات با مناطق دیگر تفاوت فاحشی دارد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99705
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

آمار عجیب از تماس تلفنی و پیامک مردمی با یک نماینده

به گزارش کرونا از یاسوج مطالبات مردمی از نمایندگان مجلس در اغلب مناطق امری مرسوم و معمول است، اما در برخی از مناطق حجم این مطالبات با هم متفاوت است، برای مثال در استان‌های دارای بافت عشیره‌ای و قبیله‌ای نوع  و حجم مطالبات با مناطق دیگر تفاوت فاحشی دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره با حجم مطالبات مردم مواجه بوده‌اند، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در اقدامی متفاوت فعالیت خود را قالب آمار و اعداد و ارقام، با عناوین آمار تذکرات شفاهی، آمار تحقیق تفحص، تعداد سئوالات و استیضاح وزرا، طرح و لوایح امضا شده منتشر کرد و در اقدامی جدید آمار مکالمات و پیامک‌های ورودی و خروجی خود را جهت اطلاع عموم منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش آماری که توسط شرکت مخابرات، ارائه شده‌است، میانگین دو  آمار  شش ماهه نخست ۱۴۰۲ و شش ماهه دوم ۱۴۰۱ اعداد عجیبی استخراج شده‌است، که  به صورت خلاصه در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، از لحظه ورود خود به مجلس در خرداد ماه ۱۳۹۹ تا مهر ۱۴۰۲ بالغ بر ۶۰۷ هزار و ۸۸۹ عدد پیامک از طرف مردم دریافت کرده‌ است.

در ریز مکالمات ارسالی از شرکت مخابرات، از ابتدای مجلس یازدهم تا مهرماه ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۴۵ هزار ۳۰۶ تماس ورودی و خروجی به نام او ثبت گردیده است. 

 از این تعداد ۵۵ هزار ۷۸۶ تماس خروجی از طرف نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برای پیگیری مطالبات مردم به ثبت رسیده‌ است.

بسیج و سپاه داعیه‌دار کار فرهنگی/ هیچ دولتی از نهادهای فرهنگی حمایت نمی‌کند
دنبال کنید

این آمار جدای از پیام‌های ارسالی و مطالبات مردم از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش برای مهدی روشنفکر است اکثر این تماس‌ها بعد از وقت معمول اداری و مربوط به بعدازظهر و شب می‌باشد بخش قابل توجهی از تماس‌ها از  مربوط به بعد از ساعت ۱۲ شب تا ساعت سه بامداد می‌باشد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi