یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت به روز حقوق پرسنل شهرداری باشت

سیدرضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران ضمن اشاره به عملکرد یکساله شهرداری باشت اظهار کرد: درطی یکسال مدیریت بیش از ۱۷ماه ازحقوق پرسنل که بخشی از آن‌مربوط به مدیریت قبلی بوده را پرداخت کرده و در حال حاضر نیز حقوق پرسنل شهرداری باشت به روز می باشد. وی بیان کرد: این اقدام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99696
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۸

کرونا :

پرداخت به روز حقوق پرسنل شهرداری باشت

سیدرضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران ضمن اشاره به عملکرد یکساله شهرداری باشت اظهار کرد: درطی یکسال مدیریت بیش از ۱۷ماه ازحقوق پرسنل که بخشی از آن‌مربوط به مدیریت قبلی بوده را پرداخت کرده و در حال حاضر نیز حقوق پرسنل شهرداری باشت به روز می باشد.

وی بیان کرد: این اقدام در صورتی انجام شد که کارخانه سنگ شکن ۶ماه قبل از  ااز مدیریت شهردار فعلی تعطیل شده بود.

شهردار باشت با اشاره به تعامل خوب و سازنده شورای شهر این شهرستان با شهرداری تصریح کرد: تا کنون اقدامات بسبار خوبی در راستای رفاه حال شهروندان این شهرستان و توسعه عمران شهری صورت گرفته است.

حسینی بیان کرد: با مساعدت صورت گرفته بیش از ۴۰۰میلیارد ریال اعتبار تاکنون در باشت هزینه شده است.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری برای اولین بار به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد ریال و یک دستگاه ماشین حمل زباله به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط شهرداری باشت خریداری شده است.

شهردار باشت خاطرنشان کرد: در مدت عنوان شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال گل و گیاه خریداری و در معابر عمومی این شهر از جمله بلوارها، بوستان‌ها، پارک‌ها و فضاهای سبز باشت کاشته شد.

حسینی با اشاره به اینکه  توجه به محلات کمتر توسعه یافته  از اولویت کاری  شهرداری باشت می باشد بیان کرد: همچنین آسفالت خیابان سردار شهید سید هدایت الله حسینی و شهدا و جاده ملک آباد و … با ۲۵هزار متر مربع انجام شد، که این اقدام یکی از خواسته های بحق وچندین ساله و موارد اعتراضی شدید مردمی ورانندگان مربوط به وضعیت نابسامان این محور بوده است.

وی افزود: ساخت و نصب ۱۰۰ پل فلزی در معابر سطح شهر را از دیگر اقدامات شهرداری باشت در این مدت بوده است.

شهردار باشت ادامه داد: در حوزه ملک آباد جاده اصلی ووردی باشت بدلیل عدم استاندارد سازی ونبود کانال دفع ابهای سطحی در فصل زمستان دریاچه ای از اب شکل می گرفت و به دلیل عدم توجه مورد اعتراض مردم باشت قرار گرفته بود.

زلزله دنا و بی‌عدالتی در حق پاتاوه!/شهرداری سی‌سخت 43 میلیارد؛ شهرداری پاتاوه صفر ریال!
دنبال کنید

حسینی اضافه کرد: طرح کانال دفع آبهای سطحی و سیلاب منطقه ملک آباد شهر باشت با اعتبار بیش از پنج میلیارد ریال سال گذشته اجرا شد همچنین رفیوژ بلوار جدید ملک آباد که قبلا نیوجرسی بتنی بود ساخته شد وزیبایی خاصی به ورودی شهرداده است.

وی با اشاره به برخی دیگر از اقدامات انجام شده در این شهرستان توسط شهرداری و شورای شهر گفت: فاز نخست تابلوهای مسیر نما، راهنمایی وانتظامی از ورودی تا خروجی شهر با ارزش ۳۰میلیارد ریال عقد قرارداد وساخته شده که بزودی نصب می شود.

شهردار باشت اظهار کرد: به منظور تامین آب فضای سبز منبع ۹۰ متر مکعب مخزن بتنی امسال در این شهرستان احداث شد. 

حسینی بیان کرد: برای ساخت منبع تامین آب فضای سبز این شهرستان بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تاکنون هزینه شده و با بهره برداری از این طرح آب فضای سبز۳۰ درصد از شهر باشت بصورت آبیاری سیستم های پیشرفته تامین شد.

وی اضافه کرد: طرح احداث کانال دفع آبهای سطحی این شهرستان با اعتبار ۸۳ میلیارد ریال با هدف جلوگیری از تجمع آبهای سطحی و هدایت و دفع آبهای سطحی هم اکنون در دست اجراست.

شهردار باشت تصریح کرد: این عملیات با هدف هدایت آبهای سطحی مسیر و جلوگیری از تجمع نزولات آسمانی به طول ۲ کیلومتر در چند مسیر در مرحله اجراست.

حسینی با اشاره به ارتفاع ۱.۲ متر مربع این طرح عمران شهری گفت: عملیات اجرایی این طرح که بزرگترین پروژه در تاریخ مدیریت شهری ست در دور دوم سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این طرح از چهارراه کتاب تا ورودی این شهر (ابتدای جاده روستای تل مویزی) اجرا خواهد شد و در صورت تخصیص اعتبارات مشکل دفع آبهای سطحی شهر باشت خصوصا هنگام زمستان که دریایی از اب درمرکز شهر شکل می گرفت وبه مغازه های مردم سرازیر می شد، برطرف خواهدشد. 

ایجاد اولین پارک علم و فناوری بین المللی در کشور
دنبال کنید

شهردار باشت خاطرنشان کرد: فاز دوم این طرح در قالب لاین برگشت کانال های دفع آبهای سطحی مرکز شهر به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص اعتبار اجرا خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه بعد از اجرا و تکمیل این طرح ، کانال‌های دفع آبهای سطحی شهر باشت بصورت گریتینگ سر پوشیده خواهد شد، ادامه داد: به منظور بهره گیری از سطح کانال ها و برنامه ریزی انجام شده روی کانال های گلدان با گل و درختان بوته ای گذاشته خواهد شد.

شهردار باشت اظهار کرد: مشکل روشنایی بلوار های بلوار ۴۵ متری، بلوار شفاء ، ایثارگران و جاده پارک تپه ای ملک آباد، سردار شهید درخشان در حوزه کمربندی در دولت سیزدهم در این شهرستان برطرف شد. 

حسینی افزود: قبرستان شهر چندین سال بود که آخر هفته ها از قطعی یا کم فشاری آب رنج می‌برد مورد اعتراض شدید شهروندان بود با تلاش و پیگیری های لازم از کنار بیمارستان تا انتهای قبرستان به طول یک کیلومتر با انشعابات جدید لوله گذاری و اب قبرستان تامین واین مشکل چندساله حل شد.

وی هم چنین گفت دو دستگاه خودروی آتش نشانی که فرتوت و تقریبا کارایی خود را از دست داده بود و قدرت مانور نداشت جهت تعمیرات کلی موتور و بدنه در دست تعمیر هست وبصورت کامل اورهال وکاملا نوسازی می شود لذا برای خدمات دهی یک دستگاه ماشین بصورت امانی جایگزین کرده ایم.

وی گفت: بیش از هزاران متر جدول گذاری جدید در محلات محروم و جدید که بخشی از آنها  در مدیریت سنوات گذشته توسط شهرداری تغییر کاربری داده شده وزمینهای آن  را فروخته بودند، انجام گرفته است. همچنین تا کنون بیش از ۱۵۰۰متر موزاییک کاری وسنگ فرش در معابر شهر انجام شده است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi