پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳

تشکیل پرونده قضایی علیه مجموعه شهرداری و پیمانکاران در لجنزار دهدشت

سعید کریمی‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با توجه به وضعیت نامناسب شهری دهدشت، از ورود دستگاه قضا به این مسئله خبر داد و اظهار کرد: در خصوص وضعیت نظافت و بهداشت شهری با ورود دادستانی در هفته گذشته تیمی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و نماینده شهرداری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99693
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷

کرونا :

تشکیل پرونده قضایی علیه مجموعه شهرداری و پیمانکاران در لجنزار دهدشت

سعید کریمی‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با توجه به وضعیت نامناسب شهری دهدشت، از ورود دستگاه قضا به این مسئله خبر داد و اظهار کرد: در خصوص وضعیت نظافت و بهداشت شهری با ورود دادستانی در هفته گذشته تیمی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و نماینده شهرداری و پیمانکاران مربوطه با مدیریت و حضور جانشین دادستان از تمامی نقاط شهر بازدید و به صورت میدانی موارد تهدید علیه بهداشت عمومی بررسی شد.

تشکیل پرونده قضایی علیه مجموعه شهرداری و پیمانکاران در لجنزار دهدشت 3

دادستان عمومی و انقلاب دهدشت افزود: با تنظیم صورتجلسه مراتب به دادستان اعلام که بلافاصله با اعلام مراتب وقوع جرم و ارجاع پرونده به شعبه دادیاری دستور رسیدگی قضایی رو صادر کردیم.

کریمی‌زاد گفت: در این خصوص پرونده قضایی علیه مجموعه شهرداری و دو پیمانکار مربوط به نظافت و احداث و بازسازی جداول شهری تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی بیان کرد: قطعا در صورت احراز وقوع بزه به جهت صیانت از حقوق عامه مردم با اشد مجازات قانونی با متخلفین برخورد خواهد شد.

کلیپی از لجن زار دهدشت

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi