جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استان فارس در حوزه بهداشت به توجه عادلانه نیاز دارد

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اعتبارات بهداشت و درمان فارس مطلوب نیست دولت باید نگاه ویژه ای در این رابطه داشته باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99627
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

استان فارس در حوزه بهداشت به توجه عادلانه نیاز دارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی با بیان اینکه با توجه به اطلاعات واصله اگر ارقام فعلی برای بهداشت و درمان فارس در سفر هیات دولت مصوب شود، اعتراض نمایندگان فارس را به همراه خواهد داشت، گفت: سال هاست که استان  فارس بار سنگین بهداشت و درمان جنوب کشور و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس را به دوش می کشد اما متاسفانه نگاه دولت در تخصیص اعتبارات مناسب نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به ظاهر قطب درمانیم و هزار تا القاب و عناوین داریم اما در تخصیص اعتبار اتفاقی نمی افتد که این دو با هم سازگاری ندارد.

عزیزی با اشاره به سفر قریب الوقوع دولت به فارس افزود: متأسفانه این بار هم بنا بر اخبار واصله، اعداد و ارقام پیش بینی شده در سفر دوم هیات دولت، شایسته استان فارس نیست و ظاهراً حوزه درمان در اولویت قرار نگرفته است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر این ارقام مصوب شود، اعتراض شدید نمایندگان استان فارس را به همراه خواهد داشت چراکه ما نمی توانیم به اندازه چند استان خدمات ارائه دهیم اما موقع تخصیص اعتبار جزو استان های آخر باشیم.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهضت ساخت بیمارستان های بزرگ در شیراز گفت: تکمیل و تجهیز این بیمارستان ها نیازمند نگاه هوشمندانه وزارت بهداشت بوده و انتظار ما این است که دولت با توجه به اینکه شیراز قطب پزشکی منطقه است، توجهی عادلانه به این موضوع داشته باشد./

تخصیص اعتبار برای تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi