یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط امهال وام کشاورزان آرادان تعیین شد

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بیان کرد: کشاورزان آرادان دغدغه امهال وام کشاورزی را دارند که این موضوع را از وزیر و معاون مربوطه جهاد کشاورزی پیگیری کردم و شرایطی برای امهال وام در نظر گرفته شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99624
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

شرایط امهال وام کشاورزان آرادان تعیین شد

‏به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس  با اشاره به دیدار با جمعی از کشاورزان شهرستان آرادان،گفت:با جمعی از کشاورزان شهرستان آرادان جهت موضوع امهال تسهیلات کشاورزی و پرداخت بدهی خرید گندم به کشاورزان، دیدار و گفت و گو شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود:با دکتر نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی جهت پاسخگویی به گلایه کشاورزان، تماس گرفتیم ؛همچنین  با معاون اعتبارات بانک کشاورزی استان جهت رفع دغدغه کشاورزان در موضوع امهال تسهیلات کشاورزی،گفت و گو کردیم.

مطهری در ادامه افزود:کشاورزان منطقه می توانند با پرداخت ۲۰ درصد از بدهی تسهیلات، نسبت به امهال تسهیلات کشاورزی خود اقدام کنند. 

وی با اشاره به تماس تلفنی با “علایی” معاون وزیر جهاد کشاورزی در موضوع پرداخت بدهی دولت به گندم کاران،مطرح کرد: جهت پرداخت فوری بدهی دولت بابت خرید گندم از کشاورزان با  معاون وزیر جهاد کشاورزی،گفت و گو شد و بنا به درخواست بنده از معاون وزیر جهاد کشاورزی،تسویه بدهی خرید گندم دولت به کشاورزان حوزه انتخابیه ظرف چند روز آینده انجام خواهد شد.

جلسه بررسی و رفع مشکلات اجرایی پروژه های حوزه راه شهرستان های گرمسار و آرادان

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس  در ادامه مطرح کرد: جلسه ای به منظور بررسی و رفع مشکلات پروژه های حوزه راه شهرستان های گرمسار و آرادان، با حضور “منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان،”خانی” فرماندار شهرستان گرمسار، معاونین مدیرکل،رئیس اداره راه شهرستان های گرمسار و آرادان و پیمانکاران پروژه ها برگزار شد.

مطهری افزود: از مهمترین مصوبات این جلسه می توان به برنامه ریزی جهت رفع مشکلات اعتباری و تعارضات پروژه جاده بین شهری گرمسار_آرادان(۹ حصار)، بررسی موانع اجرای جاده گرمسار_فیروزکوه، تکمیل اعتبار و تسریع در اجرای تعریض جاده آرادان_کند قلیخان و تامین روشنایی نقاط حادثه خیز این جاده،اصلاح نقطه حادثه خیز خروجی زیرگذر داور آباد(ایستگاه یاتری)،و بهسازی و آسفالت چند راه روستایی اشاره کرد.

قول مساعد رفع کمبود نیازهای دارویی استان گلستان در نشست با ریاست سازمان غذا و دارو
دنبال کنید

خبر خوش برای عشایر زحمت کش منطقه

این نماینده مردم درمجلس با اشاره به موافقت وزیر جهاد‌کشاورزی با درخواست تامین جو مدت دار برای استفاده عشایر،تاکید کرد: طی مکاتبات قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور؛ وزیر جهاد کشاورزی با تامین جو مدت دار برای استفاده عشایر منطقه  موافقت کرد./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi