شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجلس، دولت و قوه قضائیه برای رفع مشکلات شبانه روز در تلاش هستند

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه تمام تلاش و همت خود را شبانه‌روزی به کار گرفته تا مسیر را هموار و کمبودها و نارسایی‌ها را به حداقل برسانند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99618
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

مجلس، دولت و قوه قضائیه برای رفع مشکلات شبانه روز در تلاش هستند

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید کاظم موسوی  در حاشیه بازدید از نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم ایران است که در سخت‌ترین روزهای انقلاب از اصول و مبانی خود دفاع کرده و اجازه ندادند تا نظام غرب و شرق بر حریم و حرمت این کشور خدشه‌ای وارد کند.

وی تصریح کرد: مردم ایران آبدیده‌تر از آن هستند که با گذشت ۴۴ سال از فراز و نشیب انقلاب امروز گرفتار بازیچه‌های نظام غرب و شرق شده و یا در سنگر جنگ روانی و شناختی مغلوب آنها شوند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این ملت امتحان خود را در همه عرصه‌ها پس داده و قطعاً در گذر از این مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی و هجمه‌های رسانه‌ای غرب نیز سربلند بیرون می‌آید تا دشمن نتواند نیات پلید خود را عملیاتی کند.

 موسوی افزود: نسل نوجوان و جوان ما باید از این نمایشگاه و مجموعه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استقبال کرده و از آن بازدید کنند تا با درک واقع‌بینانه آرمان و اهداف شهدا را مورد توجه و تمرکز قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن امروز با بی‌حیایی تمام سعی دارد تا این گنجینه‌های عظیم معرفتی را از ملت ما به ویژه جوانان و نوجوانان ما بگیرد و با بی‌هویت کردن این نسل آنها را در مسیر خودکامگی غرق کند.

 موسوی اضافه کرد: همه مسئولان و دلسوزان این انقلاب در سنگرهای مختلف وظیفه تبیین و روشنگری و انتقال پیام هشت سال دفاع مقدس را بر عهده دارند تا نسل جوان و نوجوان در دام حیله‌ها و فتنه‌های دشمن نیفتاده بلکه وفادار و نگهبان انقلاب و دستاوردهای آن باشند.

کمبود فضای آموزشی از مشکلات اصلی استان است/ تلاش کانون کارشناسان دادگستری استان تهران برای ساخت مدرسه در مناطق محروم امید بخش است
دنبال کنید

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس، دولت و قوه قضائیه تمام تلاش و همت خود را شبانه‌روزی به کار گرفته تا مسیر را هموار و کمبودها و نارسایی‌ها را به حداقل رسانده و زمینه رفاه و آسایش مردم به همراه حفظ مرام و دینداری آنها را مهیا کند که قطعاً با دعای خیر مردم و خانواده‌های شهدا در این مسیر موفق‌تر خواهیم بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi