یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور وزیر بهداشت برای تامین امکانات و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: مشکلات حوزه سلامت دشتستان در دیدار با وزیر بهداشت پیگیری شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99612
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

دستور وزیر بهداشت برای تامین امکانات و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی دشتستان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ابراهیم رضایی در جمع خبرنگاران پیرامون پیگیری مسائل حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در دیدار با وزیر بهداشت گفت: در جلسه با وزیر بهداشت و معاونان وی، عمده مسائل حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان دشتستان را مطرح و بررسی کردیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه بیمارستان شهید گنجی و تأمین مالی پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور، پرداخت بدهی پروژه‌های پیشین، شبانه روزی شدن درمانگاه بوشکان، تأمین دستگاه رادیولوژی جهت مراکز جامع سلامت در سعدآباد و تنگ‌ ارم، تخصیص تجهیزات جهت بیمارستان شهید گنجی و مراکز بهداشتی شهرستان، راه‌اندازی رشته پرستاری در دشتستان، تأمین آمبولانس جهت مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس از جمله مواردی بود که در این دیدارها مطرح و بررسی کردیم.

وی گفت: وزیر بهداشت دستورات خوبی بخصوص در بحث تخصیص تجهیزات و تأمین مالی دادند که پس از قطعی شدن، آن را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جلسه دیگری با معاون آموزشی وزارت بهداشت برای راه‌اندازی رشته پرستاری در دشتستان داشتم که با توجه به اینکه امکانات خوبی داریم و شرایط مهیا ست اما برخی مدیران وزارت بهداشت کوتاهی می‌کنند در همین راستا دکتر باقری فرد دستور تسریع در صدور مجوز جذب دانشجو داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi