پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل آب شرب هلیلان با تخصیص اعتبار رفع می شود

عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس گفت: وزیر نیرو بابت رفع مشکل آب شرب هلیلان دستورات لازم را صادر کرده تا مدیرعامل آب و فاضلاب کشور از اعتبارات تنش‌زدایی یا محرومیت زدایی برای رفع مشکل آب شرب هلیلان اقدام کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99600
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

مشکل آب شرب هلیلان با تخصیص اعتبار رفع می شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان و عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با وزیر نیرو برای پیگیری مطالبات مردم استان، گفت: طبق اعلام وزیر نیرو قطعات سه و چهار سامانه گرمسیری ایلام تأمین اعتبار شده و آب به زودی به زمین های واقع در مسیر سامانه گرمسیری می رسد.

وی افزود: همچنین وزیر نیرو بابت رفع مشکل آب شرب هلیلان دستورات لازم را صادر کرده تا مدیرعامل آب و فاضلاب کشور از اعتبارات تنش‌زدایی یا محرومیت زدایی برای رفع مشکل آب شرب هلیلان اقدام کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: وزیر نیرو در رابطه با مشکل ایل دهبالایی مالکان پلاک زمین معروف به چالثانی واقع در محدوده بلوار خرم‌رودی شهر ایلام در تعیین حریم بستر رودخانه، دستور داد دقیقا و با رعایت قانون و در راستای جلوگیری از پایمال شدن حقوق مردم در این خصوص اقدام شود.

وی گفت: در زمینه درخواست مردم روستای  حصار شاوه ایوان برای حل بحران آب شرب و تامین اعتبار لوله کشی آب، نیز وزیر نیرو دستور داد در چارچوب طرح جهاد آبرسانی اقدام و به موافقت نامه اضافه شود.

فلاحی یادآور شد: همچنین برای پروژه های مورد نظر اداره امور آب این شهرستان، دستور مساعدت داده شده و برای تعیین تکلیف مطالبات مردم سرتنگ علیا و سفلی در حاشیه سد کنگیر دستور داده شد به طور میدانی بازدید به عمل آید و بعد از بازدید تصمیم لازم گرفته شود.

وی عنوان کرد: وزیر نیرو در رابطه با درخواست رئیس شورای شهر آسمان آباد مبنی بر صدور مجوز و حفر چاه جدید آب و تامین مخازن، دستور بررسی و اقدام برای تامین آب شرب این بخش را صادر کرد و همچنین در رابطه با درخواست رئیس شورای شهر  آسمان آباد  مبنی بر مساعدت در خصوص تامین تجهیزات چاه خریداری شده، دستور اقدام لازم را صادر کرد./

افزایش حقوق سایر سطوح بازنشستگان در ماه جاری پرداخت می‌شود
دنبال کنید

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi