دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سایه تهدیدات بلایای طبیعی بر سر بجنورد/ لزوم توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در برنامه راهبردی بجنورد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود سایه تهدیدات بلایای طبیعی بر سر بجنورد، بر لزوم توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در برنامه راهبردی بجنورد تأکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99562
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

سایه تهدیدات بلایای طبیعی بر سر بجنورد/ لزوم توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در برنامه راهبردی بجنورد

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به نشست با شهردار و رئیس شورای شهر بجنورد و همچنین بررسی برنامه راهبردی ۵ ساله شهر بجنورد، با یادآوری به اینکه اگر مردم شهر در دریافت خدمات شهری با مشکل مواجه شوند، از مسئولان شهری گلایه‌مند می‌شوند، اظهار کرد: در برنامه راهبردی شهر بجنورد فرصت‌های سرمایه‌گذاری به خوبی دیده نشده است و این موضوع باید مورد توجه مسئولان شهری قرار گیرد تا بتوانیم شاهد توسعه شهر باشیم.

وحیدی تصریح کرد: دو بلای طبیعی سیل و زلزله خطر جدی برای شهر بجنورد هستند و همیشه شهر در تهدید این دو بلای طبیعی است و باید اقدامات ملموسی برای حفاظت از شهر در مقابل این دو مهم انجام شود.

نشست محمد وحیدی

وی با بیان اینکه بازارهای شهری از شکل خطی خارج شده است، ادامه داد: شهر بجنورد با توجه به محدودیت‌هایی که دارد باید از خیابان‌ها و فضاهای محدود خود به خوبی استفاده کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه مردم بجنورد از تراکم پایین شهر ناراحت هستند، افزود: نیاز است مصوبات طرح‌های راهبردی رویکرد ۵ و یا ۱۰ ساله بگیرد چرا که هر چه زمان مصوبات کمتر باشد شاهد طرح‌های بر زمین مانده بیشتری خواهیم بود.

وحیدی با بیان اینکه تبدیل بجنورد به عنوان شهر هوشمند بسیار مورد اهمیت است، تأکید کرد: با این رویکرد خدمات‌دهی به مردم افزایش چشمگیری خواهد داشت و در سطح کلان نیز رضایت‌مندی اجتماعی را به دنبال دارد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از شهرداری انتظار می‌رود که چند اقدام ماندگار در شهر انجام دهد، بیان کرد: توجه به امام‌زاده سید عباس(ع) و آینه خانه مفخم در بحث گردشگری از اقدامات ماندگار برای شهر خواهد بود که نیاز است مورد توجه قرار گیرد./
پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi