شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ زنی گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک انجام شد

نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس گفت: کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان برگزار شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99559
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

کلنگ زنی گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک انجام شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، صبح امروز در دومین روز از ماه مهر و در هفته دفاع مقدس، آئین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستاهای جنوبی شهرستان خوروبیابانک با حضور  الهام آزاد، محمد حسینی عضو هیئت مدیره و مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران،  رحیمی مظفری نماینده شهرستان سروستان استان فارس و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، زینلیان معاون امور عمرانی استاندار اصفهان،  عسگری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و دیگر مسئولان شهرستان خوروبیابانک انجام شد.

آئین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۲ روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان برگزار شد که به این ترتیب در بازه زمانی کمتر از ۲۰ ماه، ۱۲ روستا در حدود ۱۵۰ هزار متر طول شبکه، گازرسانی می‌شود.

با توجه به همزمانی این آئین با هفته دفاع مقدس، کلنگ آغاز این پروژه که یکی از مطالبات مردم شهرستان کویری خوروبیابانک بود، در جوار گلزار شهدای گمنام روستای اردیب بر زمین زده شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi