یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عزم مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برای برچیدن ۴۸۳ مدرسه سنگی

به گزارش کرونا از یاسوج، با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی زنگ مهر و مقاومت و زنگ نماز به صورت نمادین  همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه مائده و محدثه شهر یاسوج به صدا درآمد. سید علی احمدزاده در این مراسم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99541
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

کرونا :

عزم مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برای برچیدن ۴۸۳ مدرسه سنگی

به گزارش کرونا از یاسوج، با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی زنگ مهر و مقاومت و زنگ نماز به صورت نمادین  همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه مائده و محدثه شهر یاسوج به صدا درآمد.

سید علی احمدزاده در این مراسم با تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دانش‌آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید خوب درس بخوانند تا بتوانند برای پیشرفت و اعتلای کشور موثر باشند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علم موجب پیشرفت می‌شود، عنوان کرد : حتی در قرآن نیز به داشتن علم  و دانش تاکید شده است و در آیه اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ که بر پیامبر(ص) نازل شد بیانگر اهمیت این موضوع است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به دانش آموزان گفت: ایشان بر تحصیل، تهذیب و ورزش برای دانش آموزان تاکید کردند.

 وی با بیان اینکه ورزش عامل سلامت جامعه است، افزود: از آموزش و پرورش می‌خواهم زمینه تحصیلات فاخر را از طریق فراهم کردن امکانات و داشتن معلمان دلسوز برای دانش آموزان مهیا کنند تا با انگیزه درس بخوانند، از مدیرکل آموزش و پرورش درخواست می‌کنم همه همت خود را به کار بگیرند تا دانش آموزان در یک محیط سالم به تحصیل بپردازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تقارن سال تحصیلی جدید با آغاز امامت امام عصر(عج) عنوان کرد: سال تحصیلی جدید با نام امام زمان(عج) آغاز شده که دانش آموزان برای ظهور منجی عالم بشریت دعا کنند.

تصمیمات مهم برای رفع محرومیت از دلی بهرام بیگی
دنبال کنید

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به معاون وزیر با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت  به استان بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برای مدت دو سال به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است گفت:  اختصاص این میزان اعتبار تحول عظیمی در آموزش و پرورش ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: اعتبارات سفر رئیس جمهور برای بازسازی مدارس، به روز کردن آنها و احداث مدارس نمونه در شهرستان‌ها هدایت می‌شود.

احمدزاده با ابراز نگرانی از وجود ۴۸۳ مدرسه سنگی در استان گفت: این میزان اعتبار جوابگوی برچیده شدن مدارس سنگی نیست و نیازمند نگاه تحول‌زای وزارت آموزش و پرورش به استان هستیم.

احمدزاده با بیان اینکه وضعیت فضای آموزشی در یاسوج مرکز استان از روستاها بدتر است، گفت: جمعیت زیادی در حاشیه شهر یاسوج هستند که امکانات پاسخ‌گوی جمعیت زیاد دانش‌آموزی در این مناطق نیست.

وی با بیان اینکه حمایت‌ و توجه استانی از آموزش و پرورش می‌شود اما کافی نبوده و نیاز است در سطح ملی حمایت شویم، گفت: از وزیر آموزش و پرورش دعوت کردیم به استان سفر کند و از نزدیک با مشکلات فضای آموزشی و کمبود امکانات آشنا شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi