جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

افتتاح و بهره برداری از دو طرح آبرسانی در نهالستان و کردآباد شهرستان نور

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به پیگیری مشکلات آبی حوزه انتخابیه گفت: بدین منظور تامین آب شرب سالم ، بهداشتی و پایدار مشترکین، دو طرح آبرسانی در نهالستان و کردآباد شهرستان نور افتتاح و به بهره برداری رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99502
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

افتتاح و بهره برداری از دو طرح آبرسانی در نهالستان و کردآباد شهرستان نور

ولی اله فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به پیگیری مشکلات آبی حوزه انتخابیه گفت: بدین منظور تامین آب شرب سالم ، بهداشتی و پایدار مشترکین، دو طرح آبرسانی در نهالستان و کردآباد شهرستان نور افتتاح و به بهره برداری رسید.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در حوزه رفع تنش های آبی اقدامات بسیاری انجام شد اما باز هم کمبودهایی را شاهد بودیم که بدین منظور راه اندازی و افتتاح مجتمع آب افراده درخواست شد که به طبع آن مشکلات آبی چندین روستا مرتفع خواهد کرد.

وی با اشاره به ساکن شدن مسافران در بازه زمانی ۳ تا ۵ روزه در شهرهای شمالی گفت: بین مسافران شناور در مشهد و اصفهان و… و مسافران ساکن در شمال کشور فرق بسیار است و برای تامین آب شرب و مصرفی آنها لازم است زیرساختهای مناسب مهیا شود.

فرزانه افزود: در سرشماری سال ۹۵ تعداد جمعیت یک روستا به عنوان مثال ۳۵ خانوار ولی تعداد خانه و مجتمع ها ۱۵۰۰ ساختمان بود که همین امر سبب بروز مشکلات و تنش های موجود در حوزه  آب و برق و … می شود و قطعا در سرشماری هایآتی باید اصلاح گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi