شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

صدور مجوز ماده ۲۳ پروژه انتقال آب به شهر های بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج توسط سازمان برنامه و بودجه کشور

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس از صدور مجوز ماده ۲۳ پروژه انتقال آب به شهر های  بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج توسط سازمان برنامه بودجه کشور خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99493
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

صدور مجوز ماده ۲۳ پروژه انتقال آب به شهر های بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج توسط سازمان برنامه و بودجه کشور

سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به پیگیری رفع بحران کم آبی در استان خراسان شمالی گفت:  در این راستا با پیگیری های صورت گرفته، مجوز ماده ۲۳ پروژه انتقال آب به شهر های  بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج توسط سازمان برنامه بودجه کشور صادر شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد:  باتوجه به سهم پایین و حداقلی اعتبارات خراسان شمالی و پایین بودن شاخص های توسعه ای بین ۳۱ استان کشور، نیاز بود مطالبات مردم به طور جدی تر از مسئولان اجرایی کشور درخواست شود.

ووی افزود: کم آبی یکی از مشکلاتی است که استان خراسان شمالی با آن مواجه است که خوشبختانه  با تلاش های مجدانه ومصرانه به جهت جلوگیری از تبعیض و بی عدالتی ، کارگروه صدور مجوز ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه کشور  با صدور مجوز ماده ۲۳ انتقال آب زیدرسرانی به شهرهای خراسان شمالی موافقت کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi