چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

مهمترین مطالبه اهالی روستای سرچاه آسفالت معابر و کوچه‌های روستا و پوشش اینترنت 4G  برای روستا است

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس از پیگیری آسفالت معابر و کوچه‌ها و پوشش اینترنت ۴G روستای سرچاه دهستان بینالود شهرستان نیشابور خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99481
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

مهمترین مطالبه اهالی روستای سرچاه آسفالت معابر و کوچه‌های روستا و پوشش اینترنت 4G  برای روستا است

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به بررسی مشکلات روستای سرچاه، در قالب طرح روستایاری گفت: در این راستا در جلسه با دهیار و اعضای شورای روستای سرچاه و کارگروه دهستان بینالود شهرستان نیشابور مشکلات اصلی روستای سرچاه و دهستان بینالود که قبلا براساس حضور و جلسه کارگروه روستایاری دفتر اینجانب در روستای سرچاه مشخص شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:  مهمترین مطالبه اهالی روستای سرچاه آسفالت معابر و کوچه‌های روستا و پوشش اینترنت ۴G  برای روستا است.لذا از قیر رایگان که با پیگیری هایی که انجام داده بودم برای شهرستان نیشابور اختصاص یافته بود معادل ۸۰ تن برای روستای سرچاه درنظر گرفته شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد:  همچنین با تماس و پیگیری از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی تا پایان شهریور با نصب تجهیزات رادیو در منطقه، مشکل اینترنت ۴G  نیز برطرف خواهد شد.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس بیان کرد:  در حوزه دهستان بینالود نیز گزارشی از پیگیری های انجام شده پس از جلسه قبلی با کارگروه دهستان بینالود ازجمله ارتقای دهستان به بخش و اخذ سهم منطقه از حق وصولی معادن ارائه شد. ثبت ملی تالاب سی سر دهستان بینالود که با پیگیری هایی که از وزازت میراث فرهنگی و گردشگری داشتم به نتیجه رسیده بود نیز از مطالبات دیرینه دهستان بینالود بود که اکنون تحقق یافته است./

پایان پیام

دستگیری ۵۵ نفر از محرکان اصلی ناآرامی‌های اخیر در کازرون
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi