شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

حدود ۱۲۰ نفر در دانشکده‌های علوم پزشکی لار و گراش به کار گرفته می‌شوند

نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت و جذب جذب ۱۲۰ نفر در دانشکده‌های لار و گراش خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99445
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

حدود ۱۲۰ نفر در دانشکده‌های علوم پزشکی لار و گراش به کار گرفته می‌شوند

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته از وزارت بهداشت و درمان، معاون این وزارتخانه در نامه ای بیان کرد که با پیگیری‌های مجلس شورای اسلامی، این وزارتخانه موفق به اخذ مجوز استخدام ۲۵ هزار نفر از طریق آزمون شده است.

نمایندگان مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی افزود: حدود ۱۲۰ نفر از این ۲۵ هزار نفر در دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش و مراکز درمانی تابعه آن به کار گرفته خواهند.

وی یادآور شد: رشته‌های مورد نیاز نیز شامل پزشکی عمومی، پرستاری، فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، مامایی، کاردانی و کارشناسی بهداشت خانواده، کاردانی پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها، کارشناسی اتاق عمل، کارشناسی آزمایشگاه تشخیص طبی، کارشناسی بهداشت حرفه‌ای، کارشناسی سلامت روان و‌… است.

حسین‌زاده اضافه کرد: در همین رابطه از اهالی حوزه انتخابیه که دارای شرایط درج شده در دفترچه هستند می‌خواهیم تا با مراجعه به آدرس اینترنتی www.hrtc.ir در این آزمون شرکت کنند و ابراز امیدواری کرد که پس از آن و با کسب نمره قبولی استخدام وزارت بهداشت شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi