شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره‌برداری از ۱۲۰ فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در نشست وبیناری با حضور رئیس جمهور

به گزارش کرونا از یاسوج، نشست مدیران مدارس سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور در تالار وزارت کشور برگزار شد این آیین در کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ،مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس ،معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و مدیران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99382
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۹

کرونا :

بهره‌برداری از ۱۲۰ فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در نشست وبیناری با حضور رئیس جمهور

به گزارش کرونا از یاسوج، نشست مدیران مدارس سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور در تالار وزارت کشور برگزار شد این آیین در کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ،مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس ،معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و مدیران متوسطه اول و دوم مدارس شهر یاسوج در سالن دولت برگزار شد.

در این آیین همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس جمهور از ۱۲۰ پروژه آموزشی در قالب۳۴۵ کلاس درس در کهگیلویه وبویراحمد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سید جواد هاشمی در این آئین در جمع مدیران مدارس با بیان اینکه در جنگ ترکیبی دشمن با استفاده از فضای مجازی آرایش جدیدی گرفته است، گفت: نباید فضای مجازی را دست دشمن بدهیم تا در آینده علیه کشور از آن بهره برداری کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن در تلاش است بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند و مردم را مایوس کند که مدیران مدارس در مدیریت فضای مجازی و امید آفرینی نقش مهم و تاثیر گذاری دارند.

وی به نقش فرهنگیان در شور و نشاط انتخاباتی در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: هر وقت دشمن برای عدم شرکت مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرد مردم پرشورتر آمدند که انتظار می رود فرهنگیان با بصیرت افزایی برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاشی مضاعف داشته باشند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه به اهمیت نقش مدیران مدارس در تربیت نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: ملاک عمل مدیران در مدارس آیین نامه اجرایی مدارس است که با مطالعه دقیق آن رسالت خویش را به خوبی ایفا کنند.

کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کهگیلویه
دنبال کنید

وی تاکید کرد:  مدیران مدارس برای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان بکوشند و مدیر به تمام معنا در تراز انقلاب اسلامی باشید.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi