یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمهیدات شورای ترافیک برای ایمن‌سازی راه‌های لرستان در ایام اربعین

به گزارش کرونا از خرم‌آباد، احسان کرم‌زاده شامگاه سه شنبه در شورای ترافیک استان لرستان، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از سوانح جاده‌ای و ساماندهی زائرین اربعین حسینی در مسیر برگشت از جاده‌های لرستان لازم توصیه‌های لازم داده شد. وی افزود: در این جلسه قرار شد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99355
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۸

کرونا :

تمهیدات شورای ترافیک برای ایمن‌سازی راه‌های لرستان در ایام اربعین

به گزارش کرونا از خرم‌آباد، احسان کرم‌زاده شامگاه سه شنبه در شورای ترافیک استان لرستان، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از سوانح جاده‌ای و ساماندهی زائرین اربعین حسینی در مسیر برگشت از جاده‌های لرستان لازم توصیه‌های لازم داده شد.

وی افزود: در این جلسه قرار شد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به ایمن‌سازه جاده‌ها و ساماندهی ناوگان حمل و نقل بین استانی تمهیدات لازم را مد‌نظر قرار دهد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: همچنین پلیس راهور در تمامی نقاط حادثه‌خیز استان به طور شبانه‌روزی مستقر و کنترل‌های لازم را اعمال می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازگشایی مدارس در پایان شهریور، بیان کرد: افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از اختلال ترافیکی در ساعات تردد دانش‌آموزان مهمترین مسائلی بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi