چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کتب درسی دانش ‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیران در مدارس توزیع می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، ایمان سبحان نژاد در جلسه کمیته اطلاع رسانی پروژه مهر با اشاره به توزیع منابع آموزشی توسط نمایندگان کتاب در شهرستانها ومناطق گفت: کتب درسی از طریق مدیران مدارس به دانش آموزان تحویل داده خواهد شد و نیازی به حضور اولیاء نیست. وی تاکید کرد: مدیران مدارس مکلف هستند کتب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99349
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۶

کرونا :

کتب درسی دانش ‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیران در مدارس توزیع می‌شود

به گزارش کرونا از یاسوج، ایمان سبحان نژاد در جلسه کمیته اطلاع رسانی پروژه مهر با اشاره به توزیع منابع آموزشی توسط نمایندگان کتاب در شهرستانها ومناطق گفت: کتب درسی از طریق مدیران مدارس به دانش آموزان تحویل داده خواهد شد و نیازی به حضور اولیاء نیست.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس مکلف هستند کتب درسی دانش آموزان ثبت‌نام شده را از طریق نمایندگان کتاب تحویل و در مدارس توزیع کنند.

سبحان نژاد افزود: جاماندگان تا ۳۱ شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه irtextbook.irنسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش استان، شرط ثبت نام جهت کتب درسی را ثبت نام قطعی در یکی از مدارس استان دانست و گفت: دانش آموزان بعد از ثبت‌نام می‌توانند نسبت به سفارش کتب درسی اقدام کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi