جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

مساله ریزگردهای خراسان شمالی باید از طریق دیپلماسی فعال پیگیری شود

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه اگر امروز نسبت به مساله گرد و غبار خراسان شمالی بی توجهی شود به زودی این پدیده دامنگیر اکثر استان های نوار شمالی کشور خواهد شد، گفت: این موضوع باید از طریق دیپلماسی فعال و با حضور سفیر ترکمنستان، وزیر امور خارجه کشور و روسای محیط زیست ترکمنستان و ایران پیگیری شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99340
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

مساله ریزگردهای خراسان شمالی باید از طریق دیپلماسی فعال پیگیری شود

سیدمحمد پاک مهر در گفت  و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به درخواستش از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد برگزاری جلسه مدیریت بحران در خراسان شمالی در مورد گرد و غبار،  گفت: هفته آینده با حضور رئیس سازمان محیط کشور یا معاون وی جلسه مدیریت بحران در مورد غبار در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

وی افزود: به طور قطع اگر امروز نسبت به مساله گرد و غبار خراسان شمالی که به اذعان ترکمنستان با منشأ صحرای قره قوم در حال شکل گیری است بی توجهی شود چه بسا به زودی این پدیده دامنگیر اکثر استان های نوار شمالی کشور شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان ادامه داد: این موضوع باید از طریق دیپلماسی فعال و با حضور سفیر ترکمنستان، وزیر امور خارجه کشور و روسای محیط زیست ترکمنستان و ایران پیگیری شود.

پاک مهر یادآور شد: چنانچه نسبت به این موضوع بی توجهی شود سوال از وزیر را در دستور کار قرار خواهیم در این رابطه برای جلوگیری از تشدید بیماری ها در روزهای آلوده ضروری است فعالیت دستگاه های استان با حساسیت و محدودیت انجام شده و همچنین فعالیت سنگ شکن ها محدود شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi