شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتصاب رئیس دفتر امام جمعه بهمئی و توصیه‌های صلواتی

به گزارش کرونا از بهمئی: حجت الاسلام سید احسان جویبارپور طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی به عنوان رئیس دفتر امام جمعه بهمئی منصوب شد. در بخشی از این حکم انتصاب خطاب به حجت الاسلام جویبار آمده است:  به فضل پرودگار و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99331
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

کرونا :

انتصاب رئیس دفتر امام جمعه بهمئی و توصیه‌های صلواتی

به گزارش کرونا از بهمئی: حجت الاسلام سید احسان جویبارپور طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی به عنوان رئیس دفتر امام جمعه بهمئی منصوب شد.

در بخشی از این حکم انتصاب خطاب به حجت الاسلام جویبار آمده است:

 به فضل پرودگار و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، جنابعالی را که دارای تعهد و روحیه انقلابی و جهادی با تجربیات ارزنده هستید به سمت  «مسئول دفتر امام جمعه شهرستان بهمئی» منصوب می‌نمایم.

تبیین و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و اندیشه‌های  امامین انقلاب، انسجام و 

تسریع در روند پاسخ­گویی به مراجعین محترم و تکریم آنان و پیگیری مطالبات از مجاری قانونی و ایجاد هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر میان نهادها و ادارات با دفتر، انسجام و برنامه ریزی دقیق برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی با هیئات و نهادهای فرهنگی و ادارات و مردم و صنوف مختلف و برنامه ریزی مناسب و دقیق جلسات و بازدیدها وحفظ و صیانت از حقوق، اموال، دارایی ها و املاک نهاد امامت جمعه،و مردم داری و ایجاد ارتباط حسنه با نهادهای فرهنگی وعلما و روحانیت مورد تاکید اینجانب است.

گفته میشود حجت الاسلام جویبار متولد ۱۳۷۴ و دانش آموخته سطح ۳حوزه علمیه رشته فقه و اصول است که سوابق وی میتوان به ۱سال مسئول امربه معروف و مشاور پزشکی قانونی استان مرکزی ، ۲سال مسئول موسسه فرهنگی اجتماعی درکوی سجادیه اراک ازطرف سپاه وسازمان تبلیغات اشاره کرد.

لازم به ذکر است مراسم تودیع و معارفه پنجشنبه ۳۰ شهریور ساعت ۹ صبح با حضور رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد،  مردم انقلابی و شهید پرور و مسئولان شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان  برگزار خواهد شد.

از وعده‌های توخالی به ورزشکاران تا انتخاب سیاسی روسای هیئت‌های ورزشی
دنبال کنید

انتهای پیام/ 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi