جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آمریکایی‌ها با مطالعه روی آبگوشت ، پیتزا را جایگزین آن کردند

در خبرها خواندیم مدرس یکی از حوزه‌های استانداری خراسان افشا کرده: « آمریکایی‌ها با مطالعه روی آبگوشت، پیتزا را جایگزین آن کردند .»این ضعف نیروهای اطلاعاتی آمریکا را نشان می‌دهد. چون آبگوشت برای مطالعه نیست، آبگوشت برای نفخ است. وقتی آمریکایی‌ها آبگوشت می‌خورند مطالعه می‌کنند همین می‌شود دیگر؛ متوجه نمی‌شوند نفخ کرده‌اند. به همین دلیل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9931
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

کرونا :

آمریکایی‌ها با مطالعه روی آبگوشت ، پیتزا را جایگزین آن کردند

در خبرها خواندیم مدرس یکی از حوزه‌های استانداری خراسان افشا کرده: « آمریکایی‌ها با مطالعه روی آبگوشت، پیتزا را جایگزین آن کردند .»این ضعف نیروهای اطلاعاتی آمریکا را نشان می‌دهد. چون آبگوشت برای مطالعه نیست، آبگوشت برای نفخ است. وقتی آمریکایی‌ها آبگوشت می‌خورند مطالعه می‌کنند همین می‌شود دیگر؛ متوجه نمی‌شوند نفخ کرده‌اند.

images

به همین دلیل طبقه‌بندی اطلاعاتی آنان درباره ایرانیان اصیل، طبقه‌بندی بر پایه نفخ و کاملا رو هواست.

اسلحه ضدسفره

این مقام مسوول در ادامه افشاگری‌های خود فاش کرده که «آمریکایی‌ها پس از اینکه دریافتند ایرانی‌ها از آبگوشت بیزارند، پیتزا را جایگزین آن کردند که نیازی به سفره نداشته باشد تا ایرانی‌ها سر سفره با هم درددل نکنند.» که البته به نظر ما حرف درستی است. ما خودمان هروقت سر سفره می‌نشینیم، شروع می‌کنیم به درددل‌کردن. خیلی‌موقع‌ها هم وقتی می‌خواهیم درددل کنیم طرف را می‌بریم سر سفره. چندبار هم سفره دلمان را باز می‌کنیم.

با این اوصاف، آمریکا درست متوجه شده. در ایران خانواده اصلی‌ترین نهاد مدنی نیست. بلکه سفره نهاد اصلی خانواده است. یعنی شما اگر بخواهی جامعه را خراب کنی باید خانواده را سست کنی. اگر بخواهی خانواده را از بین ببری باید سفره‌شان را خنثی‌سازی کنی. ما خودمان شنیدیم که آمریکا در دوره‌های جدید تکاوری‌اش، آموزش «جمع‌کردن سفره» و «تکان سفره» می‌دهد.

همچنین ارتش آمریکا دارد روی اسلحه جدیدی به‌نام «ضدسفره» کار می‌کند. البته پهپادهای جدید آمریکایی، علاوه‌بر ردگیری نیروگاه‌ها و مراکز تسلیحاتی، به سیستمی مجهز شدند که می‌فهمند چندتا سفره در کجا باز است، چندنفر سر سفره‌ها نشسته‌اند و از بین آنان، ‌چندنفر در حال درددل‌کردن هستند.

از جزئیات حوادث سراوان و حمله به خودروی مرزبانان تا شایعه بمب‌گذاری در تهرانپارس
دنبال کنید

همچنین خود سی‌آی‌ای در کامنتی که پای حرف‌های ام‌آی‌سیکس گذاشته بود، نوشته: ما به جایی رسیدیم که ماهواره‌های جاسوسی‌مون می‌تونن یک پارازیتی بفرستن که سفره‌ها دیگر باز نشود.

فیلم محرمانه گنج قارون

ام‌آی‌سیکس از سی‌آی‌ای پرسیده: آخه شما از کجا فهمیدید قصه چیست و ایرانی‌ها سر سفره درددل می‌کنند؟

سی‌آی‌ای گفته: از تماشای فیلم گنج قارون. درواقع این فیلم تمام اطلاعات محرمانه و فوق‌محرمانه زندگی ایرانی‌های اصیل‌رو به‌صورت کدگذاری‌شده در اختیار ما قرار داد.

ام‌آی‌سیکس در واکنش به این کامنت آمریکایی‌ها نوشت: کاماااان بیبی… بابا شما خیلی جاسوسید. اصلا ته جاسوس‌های دنیایید. ما که کم آوردیم.

میکروفیلم هضم‌شده

این مقام مسوول گفته: «آمریکایی‌ها در پیتزاها میکروفیلم‌هایی تعبیه کرده بودند تا اطلاعات را از ایرانی‌ها گرفته و به اتاق‌ فکر آمریکایی‌ها در امارات بفرستد.»

تنها سوالی که پیش می‌آید این است که وقتی آمریکایی‌ها در پیتزاها میکروفیلم تعبیه کرده بودند، چه اتفاقی می‌افتد؟ چون طبیعتا میکروفیلم‌های داخل پیتزاها را ایرانی‌ها می‌خورند. حالا چیزی را که ایرانی‌ها خوردند چطوری می‌رسانند دست آمریکایی‌ها توی امارات؟ و اگر چیزی را که ایرانی‌ها خوردند رسید دست آمریکایی‌ها، آمریکایی‌ها چطوری از چیزی که ایرانی‌ها خوردند اطلاعات را به دست می‌آورند؟ به نظر ما اگر این حرف درست باشد حتما دست سازمان آب‌وفاضلاب با آمریکایی‌ها توی یک کاسه است. بعد هم مساله این است که آیا میکروفیلم هضم می‌شود؟

خونریزی

همان مقام مسوول در پایان گفته: «آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند سفره را از ایرانی‌ها بگیرند تا بتوانند این کشور را بدون خونریزی تصرف کنند.»

ما در این‌باره حرفی نداریم. ولی تاریخ ثابت کرده خیلی‌ها با خوردن آبگوشت معده‌شان به مشکل خورده و دچار خونریزی شده‌اند. به نظر ما جنگ جهانی سوم، جنگ آبگوشت است و ارتش‌های جهان با گوشتکوب به جان هم خواهند افتاد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi