شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خطاب به شورای ششم دهدشت: شهردار در جلسات شورا انتخاب می‌شود نه دورهمی‌های نیمه شب

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته دهدشت، تمجید رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم را یک مدال برای این دولت عنوان و از نگاه آرمانی و جهت‌گیری انقلابی، حرکت در مسیر اصولی و تلاش جهادی به عنوان سه ضلعی مسیر این تمجید نام برد. امام جمعه دهدشت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99283
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۶

کرونا :

خطاب به شورای ششم دهدشت: شهردار در جلسات شورا انتخاب می‌شود نه دورهمی‌های نیمه شب

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته دهدشت، تمجید رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم را یک مدال برای این دولت عنوان و از نگاه آرمانی و جهت‌گیری انقلابی، حرکت در مسیر اصولی و تلاش جهادی به عنوان سه ضلعی مسیر این تمجید نام برد.

امام جمعه دهدشت افزود: این نگران‌کننده و تلخ است که الان چندین مرتبه حضرت آقا خودشان ناچاراً وارد میدان می‌شوند و زحمات دولت را یادآور می‌شوند.

وی با بیان این‌که برخی خدمات دولت به نام دیگران نوشته می‌شود، برخی عملکرد‌های دولت در زمینه‌های مختلف را یادآور شد و خواستار فکری برای رسانه دولت شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ضمن تشکر از زحمات خستگی‌ناپذیر دولت گفت: کارهای خوبی انجام می‌گیرد، منتها برای معیشت نیاز به یک برنامه‌ریزی خاصی دارد.

امام جمعه کهگیلویه در ادامه صحبت‌های خود وضعیت نافرجام شورای شهر دهدشت را یادآور شد و با بیان این‌که تلخ است مکرر این مسئله را بیان کنیم گفت: دهدشت هفت نفر شورای شهر دارد، آقایان! شهردار را در جلسات شورا انتخاب می‌کنند نه در جلسات ساعت ۲ دو نصف شب، چرا بازی‌های منطقه‌ای را برای انتخاب شهردار می‌آورید.

وی افزود: دهدشت شهردار با تجربه، توانمند و تخصصی لازم دارد، اگر این رویه ادامه داشته باشد حتما حرف‌های خصوصی شما را به مردم خواهم گفت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با یادآوری حماسه بزرگ اربعین حسینی گفت: سال به سال این حرکت عظیم فزاینده‌تر می‌‌شود و این حضور ۲۲ میلیونی لرزه بر اندام کفر جهانی انداخت.

امام جمعه کهگیلویه بیان کرد: زبان از کرامت پذیرایی مردم عراق قاصر است.

پاسخ رئیس علوم پزشکی به اما و اگرهای بیمارستان نرگسی/ کمبود دارو در استان از زبان آقای رئیس
دنبال کنید

وی از بانیان موکب‌های کهگیلویه تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi