سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

آب با عزم جهادی دولت سیزدهم به «کمر دوغ» رسید

کرونا چاروسا-سید حسن آرمند- روستای کمردوغ یکی از روستاهای گردشگری شهرستان کهگیلویه است که در میراث فرهنگی و گردشگری ثبت ملی هم شده است. اما هر ساله یکی از مشکلاتی که مردم این روستا با آن دست پنجه نرم می کردند و سبب نگرانی اهالی این روستا می‌شد نبود مشکل آب آشامیدنی بود. هر ساله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99280
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۵

کرونا :

آب با عزم جهادی دولت سیزدهم به «کمر دوغ» رسید

کرونا چاروسا-سید حسن آرمند- روستای کمردوغ یکی از روستاهای گردشگری شهرستان کهگیلویه است که در میراث فرهنگی و گردشگری ثبت ملی هم شده است.

اما هر ساله یکی از مشکلاتی که مردم این روستا با آن دست پنجه نرم می کردند و سبب نگرانی اهالی این روستا می‌شد نبود مشکل آب آشامیدنی بود.

هر ساله به خصوص در فصل تابستان مردم این روستا گلایه مند بودند و کمبود آن مشکلات دیگری را نیز برای مردم به همراه داشت.

آب آبشار کمردوغ که طعم و مزه خاصی داشت و مردم نمی توانستند از آن استفاده کنند و تنها چشمه پایین دست روستا که باید با احشام و یک وسایل نقلیه از چند کیلومتری روستا آب تهیه می کردند و سالها بود که مسئولان وعده می دادند این مشکل باید برطرف شود اما هیچ وقت این وعده عملی نشد و زمین ماند.

در ماه های گذشته با ورود بخشدار چاروسا و پیگیری ائمعه جمعه شهر دهدشت و قلعه رئیسی این موضوع کلید خورد و عملیات انتقال آب از چشمه تا روستا شروع شد و در همین مدت مشکلاتی همچون برق و انتقال لوله هم وجود داشت که بالاخره با کار شبانه روزی امروز آب به روستای کمردوغ رسید.

آب با عزم جهادی دولت سیزدهم به «کمر دوغ» رسید 7

آب با عزم جهادی دولت سیزدهم به «کمر دوغ» رسید 8

آب با عزم جهادی دولت سیزدهم به «کمر دوغ» رسید 9

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از مسئولین محلی بخش به خصوص بخشدار چاروسا بیان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در این روستا انجام گرفت همین آبرسانی بود که مردم در فصول مختلف با آن دست پنجه نرم می کردند و همیشه هم گلایه مند بودند اما مشکل آنها برطرف شود و از همه کسانی که تلاش کردند تشکر میکنیم.

جابه جایی ۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان کهگیلویه و بویراحمد/تجلیل از عوامل حمل و نقل گچساران و باشت
دنبال کنید

وی با بیان اینکه در دولت مردمی باید کار جهادی و انقلابی انجام بگیرد بیان کرد: نگاه دولت مردمی و انقلابی به مشکلات مردم باید با نگاه جهادی و انقلابی باشد و بتوان مشکلات مردم را در کمترین زمان ممکن به سرنجام رساند.

بهروزنسب مدیرآبفای چاروسا با بیان اینکه باید پروژه به پیمانکار واگذار می‌شد تا انتقال آب صورت می گرفت تصریح کرد: با همکاری مسئولان بخش و با تلاش شبانه روزی بخشدار چاروسا و هماهنگی های صورت گرفته توانستیم انتقال آب را بدون پیمانکار و هزینه گزاف انتقال دهیم.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: خدا را شاکریم که آب به روستای کمردوغ رسید و کار شبانه روزی سبب شد تا شاهد افتتاح این آب باشیم و مسئولین این بخش به خصوص در زمینه آب و برق نشان دادند که می شود بدون هزینه و پیمانکار هم کار برای مردم یک روستای بزرگ انجام داد.

بخشدار چاروسا با بیان اینکه نگاه دولت مردمی به مردم بر همین مدار است که باید به مشکلات جهادی نگاه کرد افزود: این مشکل فقط با کار جهادی و انقلابی انجام گرفت.

آب با عزم جهادی دولت سیزدهم به «کمر دوغ» رسید 10

آب با عزم جهادی دولت سیزدهم به «کمر دوغ» رسید 11

موسوی فرماندار کهگیلویه در حاشیه افتتاح آب روستای کمردوغ گفت: کار انتقال آب از دوکیلومتری روستای کمردوغ کار سختی بود که مسئولین محلی توانستند با دست خالی انجام دهند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: روستای کمردوغ یکی از روستاهای گردشگری شهرستان است که نیاز به آب شرب داشتند و کارهای خوبی در این روستا انجام گرفت و می شود با پیگیری دیگر مشکلات این روستا را هم پیگیری کرد.

مردم روستای کمردوغ هم از این اقدام بخشدار چاروسا و مسئولین آبفا و اداره برق چاروسا برای آبرسانی به روستای کمردوغ تشکر کردند.

 

پایان پیام/۸۲۰۲۱

باران آب برخی از مناطق شهر یاسوج را قطع کرد
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi