پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرحله‌ی قیمت‌گذاری شرکت‌ نیشکر هفت‌تپه در هفته‌های آینده انجام می شود

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: مرحله‌ی قیمت‌گذاری شرکت‌ نیشکر هفت‌تپه پس از تایید صورت‌های مالی از سوی حسابرسی در هفته‌های آینده انجام می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99265
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

کرونا :

مرحله‌ی قیمت‌گذاری شرکت‌ نیشکر هفت‌تپه در هفته‌های آینده انجام می شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه حسابرسی ‌های شرکت نیشکر هفت تپه از ماههای قبل آغاز شده و صورت های مالی ارائه شده و قرار بر این است مجمع عمومی شرکت نیشکر هفت تپه در هفته‌های آینده برگزار شود پس از تایید صورت های مالی توسط حسابرسی، هفت‌تپه در مرحله قیمت‌گذاری خواهد رفت.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیگیری‌ها و نشست‌های مستمر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه شهرستان شوش در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ با حکم دادگاه شعبه ۲۱ حقوقی خلع ید بخش خصوصی صورت گرفت و مالکیت آن به دولت واگذار شد.

وی گفت: در نشست مشترک سران قوا به میزبانی رئیس جمهور، مالکیت قطعی کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تعیین تکلیف شد. واگذاری مالکیت قطعی شرکت نیشکر هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی یکی از مطالبات جدی کارگران و مردم بوده به این دلیل که این مجموعه تاکنون مدیریت خوبی داشته است.

نماینده مردم شوش و کرخه افزود: باتوجه به اینکه حسابرسی ‌های شرکت نیشکر هفت تپه از ماههای قبل آغاز شده و صورت های مالی ارائه شده و قرارهست مجمع عمومی شرکت نیشکر هفت تپه در هفته‌های آینده برگزار شود پس از تایید صورت های مالی توسط حسابرسی، هفت‌تپه در مرحله قیمت‌گذاری خواهد رفت.

کعب عمیر بیان کرد: ان‌شاءالله پس از قیمت‌گذاری شرکت نیشکر هفت تپه انتقال مالکیت این شرکت به توسعه نیشکر خوزستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

۱۵۰ میلیارد تومان برای استقرار آبفا در جزیره خارگ اختصاص یافت
دنبال کنید

نماینده شوش ادامه داد: در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور خواستار تسریع روند واگذاری قطعی مالکیت شرکت نیشکر هفت‌تپه به توسعه نیشکر خوزستان را خواستار شدم که ایشان از وزیر اقتصاد خواستند با توجه به داشتن اهلیت و صلاحیت لازم شرکت توسعه نیشکر این درخواست را در اولویت کاری قرار بدهند.

وی اظهارکرد: پس از پیگیری های بنده از سوی وزیر اقتصاد، ایشان با دستوراتی از سازمان خصوصی سازی خواستند که روند انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به توسعه نیشکر خوزستان را تسریع یابند.

کعب عمیر گفت: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به توسعه نیشکر خوزستان می‌تواند باعث رونق اقتصادی منطقه شود. شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی در این مجموعه بزرگ شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان خواهیم بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi