سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

دهکده فناوری کشاورزی در فارس تاسیس خواهد شد

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: دهکده فناوری کشاورزی در فارس تاسیس خواهد شد و این اقدام بسیار مطلوبی برای استان به شمار می رود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99262
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

کرونا :

دهکده فناوری کشاورزی در فارس تاسیس خواهد شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  در جلسه‌ای که با حضور  جعفر قادری، فرخ‌زاده معاون استاندار،  موذنی رییس دانشگاه شیراز و مدیر کل اوقاف استان فارس و تعدادی از مدیران دانشگاه شیراز و اوقاف فارس برگزار شد، واگذاری زمین به مرکز تحقیقات و فن آوری های انرژی وابسته به سازمان انرژی اتمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید گفت: با پیگیری و جلسات متعددی که با سازمان انرژی اتمی داشتیم قرار شد این مرکز که مهمترین هدف آن تربیت نیروی های متخصص در جنوب کشور است و سابقه ایجاد آن به سال ۱۳۵۲ برمی گردد در شیراز احداث شود.

قادری خاطر نشان کرد که این مرکز آموزشی است و باید هر چه سریعتر طرح آن به تهران ارسال تا بتوانیم برای آن کد و ردیف بودجه ای بگیریم.

وی با بیا اینکه این طرح در جدول ۲۰ قانون بودجه سال جاری قرار گرفته است، تاکید کرد: باید در اسرع وقت کلنگ این مرکز را به زمین بزنیم تا عقب افتادگی خود را نسبت به استان‌های مشابه جبران کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در بین مدیران دانشگاه شیراز و اوقاف اضافه کرده که باید به دنبال تاسیس دهکده فن آوری کشاورزی و نیز مرکز تحقیقات هسته‌ای کشاورزی در کنار مرکز تحقیقات و فناوریهای انرژی باشیم تا در حوزه کشاورزی در استان فارس یک حرکت اساسی را شاهد باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi