جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشنهاد نخبگان استان بوشهر برای اصلاح برنامه هفتم توسعه ثبت شد

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: ۲۹ پیشنهاد نخبگان استان بوشهر برای اصلاح برنامه هفتم توسعه ثبت شد که به فراخور شرایط در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99253
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

پیشنهاد نخبگان استان بوشهر برای اصلاح برنامه هفتم توسعه ثبت شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور ۲۸ خرداد ماه سال جاری از سوی آیت الله سید ابراهیم رئیسی تقدیم مجلس شد و پس از ارائه لایحه روند بررسی آن طبق آئین‌نامه در مجلس آغاز شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: همزمان با بررسی کمیسیون تلفیق، نشست‌های برنامه هفتم توسعه در سه موضوع «اقتصاد دریا محور»، «آموزش و خانواده» و «سلامت و بهداشت» در دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور اساتید، مدیران دستگاه‌های دولتی، نخبگان و صاحبنظران برگزار شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری این نشست‌ها، اظهار داشت: نشست بررسی برنامه هفتم توسعه در استان بوشهر با این هدف شکل گرفت که بتوان سهم استان بوشهر را در این برنامه به تناسب مزیت‌ها و نیازهایی که وجود دارد به نحو شایسته مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به برگزاری سه نشست بررسی برنامه هفتم توسعه در دانشگاه‌های استان بوشهر بیان داشت: بعد از جمع بندی نظرات نخبگان، ۲۹ پیشنهاد در سامانه مربوطه بارگذاری شد که به فراخور شرایط در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد..

جمیری ادامه داد: پس از پایان فرصت ثبت پیشنهادات، از هفته آینده بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار جلسات علنی صحن مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این وظیفه‌ای بود که فکر کردم به عنوان نماینده مردم دارم تا از فرصت ارائه پیشنهادات و نظرات جامعه علمی و نخبگانی استفاده کنم.

اختصاص اعتبار جهت تکمیل پروژه بازسازی استخر شوش
دنبال کنید

جمیری تصریح کرد: این نشست‌ها اولین تجربه در این مسیر بود و امیدوارم که در آینده با برنامه‌ریزی، بتوانیم در سایر موارد از نظرات نخبگان بهره بگیریم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi