شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت رفع مشکلات آب و برق منطقه ملاشیه

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: پیرو پیگیری ها و درخواست های مردم منطقه ملاشیه به همراه مدیرعامل آبفا و توزیع نیروی برق اهواز به اینجا آمدیم تا از نزدیک مشکلات و مسائل این محله ی کم برخوردار را بررسی و برطرف نماییم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99241
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

پیگیری جهت رفع مشکلات آب و برق منطقه ملاشیه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی اظهار داشت: پیرو پیگیری ها و درخواست های مردم منطقه ملاشیه به همراه مدیرعامل آبفا و توزیع نیروی برق اهواز به اینجا آمدیم تا از نزدیک مشکلات و مسائل این محله ی کم برخوردار را بررسی و برطرف نماییم .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از درخواست های مردم در خصوص وضعیت آب شرب و کم فشار بودن آن در برخی از خیابان ها بود که با حضور مدیرعامل آبفای اهواز این موضوع بررسی گردید و طی تماسی که با مدیرعامل آبفای استان خوزستان برقرار گردید مقرر شد با افزایش امکانات و تجهیزات این مشکل برطرف گردد.

وی افزود : همچنین در ادامه این بازدید به همراه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز به بررسی وضعیت شبکه توزیع برق پرداختیم و در خصوص قطعی های پی در پی ، مسئله انشعاب های برق و روشنایی معابر به گفتگو و بررسی شرایط پرداختیم .

حسینی بیان کرد: طی این بازدید مدیران شرکت توزیع نیروی برق اهواز وعده بررسی این موضوعات را دادند و مقرر گردید مشکلات مربوط به شبکه توزیع برق و روشنایی معابر به زودی برطرف گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi