شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکلات مسکن مهر آبادان سریعا برطرف شود

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مشکلات مسکن مهر آبادان سریعا برطرف شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99238
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

مشکلات مسکن مهر آبادان سریعا برطرف شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید محمد مولوی اظهار کرد: وضعیت مسکن مهر آبادان زیبنده مردم این شهر نیست و مسئولان محلی و استانی مشکلات موجود در آن را با قید فوریت برطرف کنند.

وی افزود:  مسکن مهر آبادان به حال خود رها شده است و این در حالی است که بنا بر این بود که مسکن مهر بخشی از مشکل مسکن را در شهر آبادان برطرف کند ولی اکنون خود سرشار از مشکل است!

مولوی حل مشکلات مسکن مهر را از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان اعلام کرد و این معضلات را ناشی از عدم برنامه ریزی صحیح در راستای بستر سازی جهت ایجاد یک شهرک مناسب زندگی دانست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به تشریح مشکلات موجود در مسکن مهر این شهرستان پرداخت و گفت : یکی از مشکلاتی که پیش بینی می شود ، گریبان گیرمحدوده مسکن مهر آبادان شود مشکلات دفع آب‌های سطحی و همچنین سیستم دفع فاضلاب است که از کنار این مسئله نباید به سادگی گذشت.

وی همچنین از مشکلات برق  و  روشنایی معابر به عنوان معضلی دیگر در این زمینه خبر داد که پس از گذشت ۱۲ سال هنوز در بلاتکلیفی به سر می برد و اداره برق آبادان ملزم به تامین آن در قانون است .

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی احداث بازارچه و درمانگاه در مسکن مهر این شهر را از دیگر برنامه‌های عمرانی عنوان کرد و گفت: اعطای تسهیلات برای نصب آسانسور قبلا مصوبه شده و این مصوبه باید اجرایی شود ، همچنین مقرر شده ۴۰۰ واحد مسکونی به کارکنان نیروی انتظامی آبادان واگذار شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور وارد ایلام شد
دنبال کنید

 مولوی تاکید کرد: انتظار می رفت وجود داشت که مشکلات مسکن مهر آبادان بررسی و حل می شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi