شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت رفع مشکلات بافت فرسوده زابل

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: برای بهسازی بافت فرسوده زابل پیگیری هایی صورت گرفت که خوشبختانه با مساعدت های انجام شده اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر زابل اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99232
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

پیگیری جهت رفع مشکلات بافت فرسوده زابل

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده واحدهای مسکونی نیمه کاره روستاهای سیستان که با وام بنیاد مسکن تکمیل نشده اند با حمایت های بنیاد مستضعفان تکمیل می شوند.

وی افزود: برای بهسازی بافت فرسوده زابل پیگیری هایی صورت گرفت که خوشبختانه با مساعدت های انجام شده اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر زابل اختصاص یافت.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس عنوان کرد: اخیرا جلسه ای با معاون سازمان راهداری برگزار شد و در این جلسه پیرامون  اختصاص اعتبار به کمربندی غرب شهر زهک و همچنین مشکلات دیگر حوزه انتخابیه تبادل نظر شد و در همین نشست نیز مقرر شد اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل این کمربندی در نظر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین جلسه ای هم با مسئولان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد که در این نشست پیرامون تخصیص ماشین آلات و کمک به شهرداری های حوزه سیستان تبادل نظر شد و مقرر شد اقدامات لازم در این رابطه انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi