سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام تسلیت نائب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پی حوادث سیل لیبی و زلزله‌ مراکش

به گزارش کرونا از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با صدور پیامی، آورده است: وقوع طوفان و سیل در کشور مسلمان لیبی که منجر به جان باختن و جراحت هزاران نفر شد مایه‌ تأسف عمیق ملت مومن ایران و تمامی مسلمانان و شیعیان شد. وی همچنین از وقوع زمین لرزه مهیب در کشور مغرب اظهار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99220
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

کرونا :

پیام تسلیت نائب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پی حوادث سیل لیبی و زلزله‌ مراکش

به گزارش کرونا از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با صدور پیامی، آورده است: وقوع طوفان و سیل در کشور مسلمان لیبی که منجر به جان باختن و جراحت هزاران نفر شد مایه‌ تأسف عمیق ملت مومن ایران و تمامی مسلمانان و شیعیان شد.

وی همچنین از وقوع زمین لرزه مهیب در کشور مغرب اظهار تاسف کرد و جان باختن صدها تن از شهروندان این کشور را به مردم و دولت این کشور تسلیت گفته و آورده است: این ۲ فاجعه آنچنان غم‌انگیز و دلخراش بودند که زخمی جانکاه بر روح و روان مسلمان نشاده است.

در ادامه این پیام آمده است: در این لحظات سخت قلب ملت ایران با مردم کشورهای لیبی و مغرب به یکدیگر پیوسته است و یک دل و یک زبان با داغ دیدگان این حوادث دردناک همدردیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: از تمامی مجامع بین‌المللی به خصوص صلیب سرخ جهانی و هلال احمر کشورهای مسلمان انتظار می‌رود نسبت به اعزام تیم‌های امدادی و درمانی برای کمک به سیل‌زدگان شهر درنا و متاثرین از توفان دانیل در لیبی و امدادرسانی به زلزله‌زدگان مغرب اقدام کنند.

در ادامه این پیام آمده است: حمایت و پشتیبانی از مظلومان جهان آرمان انقلاب اسلامی و از تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری است و ایران اسلامی به برکت این انقلاب شکوهمند امروزه پرچمدار حمایت از مظلومان است و جمعیت هلال احمر و دیگر نهادهای خدمات‌رسان ایران اسلامی برای حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله مغرب و سیل لیبی اعلام آمادگی کرده که جای تقدیر دارد.

پایان پیام

پلیس کمک‌کار مردم در جاده‌های برفی شمال
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi