پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر راه و شهرسازی؛ پیگیری جهت رفع مشکل محورهای مواصلاتی ساری

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکل جاده ساری- تاکام و گهرباران و همچنین سهمیه قیر برای طرح هادی روستاهای ساری و میاندورود بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99106
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر راه و شهرسازی؛ پیگیری جهت رفع مشکل محورهای مواصلاتی ساری

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده چندین پروژه مخابراتی در شهرستان ساری با اغتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. همچنین تعدادی از پروژه های طرح هادی روستاهای ساری با اعتباری بر ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره داری رسیدند.

وی افزود: در روزهای اخیر پل اروست بخش چهاردانگه پس از حدود ۲۰ سال انتظار به بهره برداری رسید با احداث و افتتاح این پل نشان داده شد که دولت سیزدهم با جدیت در شهرستان ساری در حال انجام کار است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکل جاده ساری- تاکام و گهرباران و همچنین سهمیه قیر برای طرح هادی روستاهای ساری و میاندورود بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

بابایی کارنامی بیان کرد: در این نشست مقررر شد موارد مطروحه انجام گیرند و البته دستورات لازم از سوی وزیر صادر شد تا اقدامات لازم را در این باره انجام دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi