شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرکز جامع سلامت اسفندقه جیرفت کرمان افتتاح شد/۱۵۰ هزار پروژه در قالب اقدامات اقتصادی انجام پذیرفت/مشکلات ترددی آسفالت جاده رفسنجان، نور و شمس آباد پیگیری شد/ تصویب انتقال آب خلیج فارس به زرند

اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس ضمن سرکشی به حوزه‌های انتخابیه و بازدید و بررسی مشکلات، نشست‌هایی را با مسئولان مربوطه برای حل مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود برگزار کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99085
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

مرکز جامع سلامت اسفندقه جیرفت کرمان افتتاح شد/۱۵۰ هزار پروژه در قالب اقدامات اقتصادی انجام پذیرفت/مشکلات ترددی آسفالت جاده رفسنجان، نور و شمس آباد پیگیری شد/ تصویب انتقال آب خلیج فارس به زرند

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، اعضاء مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن سرکشی از حوزه‌های انتخابیه و بازدید و بررسی مشکلات نشست‌هایی را با مسئولان مربوطه جهت حل مسائل حوزه انتخابیه خود برگزار کردند.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در مورد اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود به خانه ملت، گفت: پیگیری‌ها برای گازرسانی به ۱۲۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان صورت گرفت همچنین افتتاح جایگاه سوخت بنزین و کلنگ زنی چندین مجتمع جدید در روستاها با آبرسانی برای ۳ الی ۸ هزار نفر صورت گرفت.

افتتاح مرکز جامع سلامت اسفندقه جیرفت و چندین خانه بهداشت انجام شد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس افزود: پیگیری‌ها برای افتتاح مرکز جامع سلامت اسفندقه جیرفت و چندین خانه بهداشت انجام شد و همچنین یک کارخانه دانش بنیان تولید قهوه، دمنوش و گیاهان دارویی در شهرستان عنبرآباد افتتاح شد، از سویی دیگر افتتاح بیش از ۱۰ زمین چمن مصنوعی فوتبال احداث و افتتاح شبکه‌های برق همراه با ترانس تقویت ولتاژ که یکی از مشکلات مردم بود، انجام شد.

اعظمی در ادامه تصریح کرد: دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد دارای ۵۰ کیلومتر جاده آسفالت روستایی شدند، همچنین کلنگ زنی ایستگاه آتش نشانی شهرک عنبرآباد صورت گرفت که خودروی آتش نشانی آن به ارزش ۱۰ میلیارد تومان از قبل تهیه شده بود.

گازرسانی به ارزش ۷ میلیارد تومان به یک واحد صنعتی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب،منابع طبیعی در مجلس افزود: گازرسانی به ارزش ۷ میلیارد تومان به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی عنبرآباد انجام شد و همچنین عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی از طرف بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان عنبرآباد صورت گرفت.

۷۰۰ پروژه در جنوب استان کرمان در هفته دولت

 اعظمی در ادامه خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از نهالستان بزرگ تولید درختان غیر مثمر با مشارکت بخش مستقیم مناقصه‌ای جیرفت، برای تامین نهال‌های زراعت جیرفت و تقویت منابع طبیعی صورت گرفت و همچنین در هفته دولت دیدارهایی با چندین خانواده شهدای جنگ انجام شد. به طور کلی ۷۰۰ پروژه در جنوب استان کرمان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در مورد اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود به خانه ملت، گفت: ایجاد بنگاه های اقتصادی مهمترین اقدامات ما در بخش اقتصادی، برای اشتغال مردم بوده است، طی دو سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به بخش خصوصی کمک کردیم تا بتوانیم برای ۲۰ الی ۳۰ هزار نفر اشتغال در بازه زمانی مشخص ایجاد کنیم.

نبود سد خسارت گسترده به استان لرستان وارد کرده است
دنبال کنید

نماینده مردم کرمان و راور در ادامه تاکید کرد: در یک برنامه میان مدت و بلند مدت با حضور وزرا، رئیس کل بانک مرکزی و مسئولان ارشد نظام استان این پروژه‌ها و طرح‌ها اجرایی و عملی خواهد شد.

۱۵۰ هزار پروژه در قالب اقدامات اقتصادی انجام پذیرفت

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: بزرگترین اقدام ما اجرای ۱۵۰ هزار پروژه در قالب طرح‌های اقتصادی در بخش خصوصی از جمله پروژه لاستیک‌های فوق سنگین،پروژه سلول‌های خورشیدی که بزرگترین پروژه خاورمیانه در کرمان است، پروژه های پلاسما، بندر خشک، ویکتور گرافیتی و فروآلیاژها از جمله پروژه هایی بوده که در مرکز استان عملیاتی می‌شود.

خانه دار شدن مردم کرمان از مهمترین اقدامات پیگیری شده است

نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در کنار این اقدامات یکی از موضوعات مهم مشکل مسکن برای افراد واجد شرایط بود که بر اساس تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که با استاندار صورت گرفت، زمین ویلایی برای همه واجدین شرایط در نظر گرفته شد.

پور ابراهیمی خاطر نشان کرد:تلاش کردیم که در خارج از شهر کرمان زمین به صورت ویلایی در اختیار مردم قرار گیرد، خوشبختانه این پروژه نهایی شده و برای کلیه متقاضیان زمین تعیین شده تا بر اساس قانون جهش مسکن مالک واحد مسکونی شوند تا مسائل بعدی نیز، پیگیری شود.

حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در مورد اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود به خانه ملت، گفت: پیگیری و رسیدگی به مسئله شرکت تعاونی عشایری که تقریباً در ۷۰ منطقه مشکلاتی از قبیل خشکسالی، آب و کمبود نهاد دامی را به همراه داشته است، مورد رسیدگی قرار گرفت و بخشی از آن به صورت میدانی برطرف شد.

مشکلات ترددی آسفالت جاده رفسنجان، نور و شمس آباد پیگیری شد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه تاکید کرد: جاده ترانزیتی رفسنجان مشهد که پرتردد است با کمک متولیان بخشی از آن آسفالت شده و مشکلات ترددی آسفالت جاده رفسنجان، نور و شمس آباد تقریباً حل شده است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مسئله دیگر آب شُرب رفسنجان است که بودجه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافت و با پیگیری های مستمر تجهیزات لازم از چین برای این تصفیه خانه تهیه شده است.

جمعه پیش رو متفاوت ترین روز قدس جهان اسلام خواهد بود
دنبال کنید

بهره برداری از افراد بومی در اشتغال مد نظر است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان ادامه داد: در بحث اشتغال مقرر شد، آزمونی در مجتمع مس رفسنجان برگزار شود که این آزمون با مشکلاتی روبرو شد،علی رغم سفارش مسئولان در خصوص بومی سازی و استفاده از افراد بومی که برای اشتغال در آزمون شرکت کنند، اما با مشکلاتی در بحث مدارک و تخصص داوطلبان مواجه شدیم که تا اندازه‌ای این مسائل برطرف شد اما ثبت نام آزمون آغاز شده و امیدواریم که این آزمون هر چه سریعتر برگزار شود تا در حدود ۵۰۰ نفر مشغول به کار می شوند.

احداث جاده کوهبنان به زرند از مصوبات سفر رئیس جمهور به کرمان بود 

عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم کوهبنان و زرند مجلس شورای اسلامی در مورد اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود به خانه ملت، گفت: پیگیری‌ها برای دو مسئله مهم در منطقه کوهبنان و شهر زرند صورت گرفته است، نخست احداث جاده کوهبنان به زرند که بیش از ۵۰ سال یک جاده کوهستانی و پرخطر بود و احداث این جاده پس از سفر رئیس جمهور به استان کرمان تصویب شد.

انتقال آب خلیج فارس به زرند مصوب شد

نماینده مردم کوهبنان و زرند در ادامه تاکید کرد:در سال های اخیر بحران بی‌آبی در زرند بسیار سنگین بوده است که طی پیگیری‌های مستمر با وزرای وقت و در سفر اخیر رئیس جمهور انتقال آب خلیج فارس به زرند مصوب شد که از خط اول، این انتقال صورت گیرد که دستگاه‌های اجرایی باید در تسریع کار همت مضاعف داشته باشند.

مشکلات کارگران کوهبنان و زرند پیگیری شد

نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: طی هفته‌های گذشته در بازدید وزیر کار و رفاه اجتماعی از معادن زغال سنگ کوهبنان و زرند در خصوص مشکلات کارگران و تولید زغال سنگ از این معدن بررسی و پیگیری‌های لازم صورت گرفت.

شریعتی در پایان خاطر نشان کرد: وزیر کار و رفاه اجتماعی در ماه‌های گذشته از معدن زغال سنگ که تخریب شده بود و کارگران بیکار بودند بازدیدهایی را انجام داد تا از نزدیک در جریان مسائل قرار گیرند، طی جلساتی که با فرماندار زرند و کوهبنان با وزیر داشتیم  در حدود هزار کارگر این معدن مشکلات خود را مطرح کردند که خوشبختانه برنامه‌ریزی های خوبی صورت گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi