یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکل سرویس مدارس شهرستان بویراحمد با همکاری شهرداری مرکز استان

به گزارش کرونا از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی گفت: همه ادارات به برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال کمک کردند. فرماندار بویراحمد در ادامه به در پیش بودن مهر و بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99048
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۳

کرونا :

رفع مشکل سرویس مدارس شهرستان بویراحمد با همکاری شهرداری مرکز استان

به گزارش کرونا از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی گفت: همه ادارات به برگزاری باشکوه مراسم اربعین امسال کمک کردند.

فرماندار بویراحمد در ادامه به در پیش بودن مهر و بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد، ۶۷ هزار دانش‌آموز مهر ۱۴۰۲ در شهرستان بویراحمد روانه مدرسه می‌شوند که ۵۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه به ۶ هزار جابه جایی نیاز است، گفت: ۳۰ مدرسه یک تا ۹ کلاسه را افتتاح کردیم تا بخشی کوچکی از مشکلات فضای آموزشی را حل و فصل کرده باشیم.

وی با بیان اینکه استانداردهای دانش‌آموزان در بویراحمد بالاتر از استانداردهای کشوری است گفت: به همین دلیل همچنان با مشکل کمبود فضای آموزشی در این شهرستان مواجه هستیم.

این مسوول در خصوص مشکل سرویس مدارس گفت: سال گذشته مشکلات زیادی در این خصوص داشتیم اما امسال شهرداری پای کار آمده که از طریق شرکت‌ها و همچنین سازمان حمل و نقل شهرداری مشکل سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید حل و فصل شود.

مهدوی مطلق ادامه داد: سال گذشته بخشی از کارکنان ادارات درگیر جابه‌جایی دانش‌آموزان بودند که اعلام می‌کنیم سرویس مدارس در اختیار قرار می گیرد و دیگر نیازی نیست بخش اداری ما درگیر این موضوع شوند.

فرماندار بویراحمد از برخی مدیران غایب ادارات انتقاد کرد و با بیان اینکه دستگاه‌ها طرح‌های عمرانی را بدون اطلاع فرمانداری انجام ندهند،گفت: یک اداره‌کل بدون اینکه به فرمانداری اطلاع دهد بیس یک پل را انجام داده و حالا که متوجه شده کار اشتباه بوده نیمه کاره رها کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد : محکومیت ۱۴ میلیاردی قاچاقچی قطعات جانبی موبایل و لوازم آرایشی در تعزیرات حکومتی یاسوج قطعی شد
دنبال کنید

وی بیان کرد: سکونتگاه‌های غیر رسمی که بنیاد مسکن اعلام کرده برای فرمانداری دردسرساز شده است.

این مسوول عنوان کرد: در مجموع، ادارات شهرستان خدمات خوبی ارائه کرده است، برخی ادارات روزانه مراجعه کنندگان زیادی داشته اما اخیرا تعداد آنها کم شده است پیگیری کردیم تا مدیر آن دستگاه برای رفع مشکلات مردم ورود کرده است.

مهدوی‌مطلق در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: در این هفته عملیات کربلای ۵ توسط تیپ ۴۸ فتح شبیه سازی می‌شود. 

مهدوی‌مطلق عنوان کرد: تیپ ۴۸ فتح در عملیات کربلای ۵ نقش محوری داشت و سرنوشت جنگ را این عملیات مشخص کرد.

این مسوول با بیان اینکه در این هفته طرح‌ها و پروژه‌هایی به بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی می‌رسند، گفت: عملکرد برخی دستگاه‌ها کمتر از دفاع مقدس نیست برای مثال شرکت گاز به صعب‌العبورترین مناطق این استان گازرسانی کرده که کمتر از دفاع مقدس نیست.

وی عنوان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشکوه برگزار شود چرا که دشمن در جنگ ترکیبی که راه‌اندازی کرده به دنبال کم رنگ کردن و از بین بردن دفاع مقدس و حتی وارونه جلوه دادن دفاع مقدس است همان چیزی که در موضوع عاشورا و اربعین هم چند سالی است که دنبال می‌کند اما هر بار به هدف خود نمی‌رسد.

فرماندار بویراحمد روایت تخصصی جنگ را بخش مغفول مانده دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان عاشقانه به جنگ رفتند اما عارفانه تصمیم گرفتیم لذا روایت تخصصی جنگ نباید فراموش شود.

وی در پایان با اشاره به چهلمین روز شهادت شهید آراسته از شهدای مدافع امنیت از همه مردم برای حضور در این مراسم که در گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود دعوت کرد.

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای با ۲۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi