شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وعده مسئولان ملی در حل مشکل کشاورزان دشتستان عملیاتی شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه حل مشکلات کشاورزان دشتستان، نیاز به توجه در سطح ملی دارد گفت: در این راستا وعده‌های مسئولان در سطح ملی عملیاتی و محقق شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98954
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

وعده مسئولان ملی در حل مشکل کشاورزان دشتستان عملیاتی شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،   ابراهیم رضایی   در بررسی مشکلات کشاورزان سعدآباد دشتستان با قدردانی از  کمیته امداد و بنیاد مسکن در رسیدگی به مشکلات مردم محروم و نیازمند اظهار داشت: بخش سعدآباد با وجود ظرفیت‌های مهم ولی از مشکلات عدیده‌ای مواجه است که خدمات نظام اسلامی در رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه درخور تحسین است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سعدآباد به نسبت به دیگر نقاط استان بوشهر دچار عقب‌ماندگی زیادی است گفت: نظام اسلامی و دولت جهادی و انقلابی سیزدهم برای رفع مشکلات نقاط محروم برنامه‌ریزی کرده و در ۲ سال گذشته خدمات زیادی به جامعه هدف ارائه کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کم شدن محرومیت‌ها را از اولویت برنامه دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی دانست و بیان کرد: از نهادهای مولود انقلاب از جمله بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) که خدمات زیادی به ویژه در نقاط محروم ارائه می‌کنند و منشا خدمات قابل توجهی هستند تشکر و قدردانی می‌شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تقویت این نهادها را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: این مهم به معنای حمایت ویژه از مستضعفان و محرومین است که همکاری همگان برای رسیدگی بیشتر به مددجویان یک ضرورت است.

رضایی به مشکلات کشاورزان منطقه دشتستان پرداخت و با بیان اینکه در فصل برداشت خرما سال قبل بخشی از محصول کشاورزان در انبارها ماند و به فروش نرسید گفت: از کشاورزان دشتستان بابت همه کوتاهی‌ها عذرخواهی می‌کنیم البته به این معنا نیست که کسی به فکر حل مشکلات کشاورزان نبوده بلکه همه تلاش خودشان کردند ولی به عدم تحقق وعده برخی دولت‌مردان گلایه است.

رونمایی از طرح جامع تفصیلی شهر اشترینان
دنبال کنید

وی با بیان اینکه دولت در ماجرای مشکل خرما کشاورزان دشتستان ما را تنها گذشت گفت: در مذاکره با وزیر جهاد کشاورزی و با وجود وعده‌های مکرر ولی محقق نشد و در همین حال وعده‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی در پرداخت تسهیلات به کشاورزان نخلدار استان بوشهر عملیاتی نشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حل مشکلات کشاورزان دشتستان، نیاز به توجه در سطح ملی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری برای جلوگیری از بروز مشکل در فصل برداشت خرما کشاورزان دشتستان در سال جاری افزود: امید می‌رود امسال مشکلات قیمت خرما و محصول باقیمانده سال قبل برطرف شود.

رضایی بیان کرد: برای حل مشکل خرمای سال گذشته کشاورزان دشتستان منتظر تحقق وعده‌های مسئولان می‌مانیم و ان‌شاءالله امسال بازار خرما رونق و خوشبین هستم کاری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه برای صادرات خرما اقدامات مهمی انجام شده گفت: در خارج کشور کارهای مهم انجام شده و امید می‌رود امسال مشکل کشاورزان دشتستان با توجه ویژه مسئولان در سطح ملی برطرف شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi