پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

محلات قدیمی یزد کمبود فضای ورزشی دارند/ پل هوایی بلوار امام جعفر صادق (ع) باید با آسانسور ساخته شود

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محلات قدیمی یزد کمبود فضای ورزشی دارند، گفت: پل هوایی بلوار امام جعفر صادق (ع) باید با آسانسور ساخته شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98919
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

کرونا :

محلات قدیمی یزد کمبود فضای ورزشی دارند/ پل هوایی بلوار امام جعفر صادق (ع) باید با آسانسور ساخته شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد صالح جوکار در بررسی میدانی مشکلات محله نعیم آباد در جمع مردم این محله با اشاره به اینکه نعیم آباد خدمات ارزنده ای در زمان هشت سال جنگ تحمیلی داشت، گفت: مردم نعیم آباد انقلابی، باتقوا و متدین هستند و با این روحیه شاهد اقدامات ارزنده مردم این منطقه بوده ایم.

نماینده مردم یزد در مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه بافت محله نعیم آباد سنتی است، برای توسعه آن مشکلاتی وجود دارد که حتی این مسئله را در دوره اول نمایندگی خود پیگیر شدم ولی با وجود شرایط این منطقه، امکان پذیر نبود.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی این محله، ترافیک زیاد در شب ها  است که باید در این خصوص فکری اندیشیده شود تا مشکل مردم مرتفع شود.

جوکار با بیان اینکه قطعا پل هوایی برای بلوار امام جعفر صادق(ع) درنظر گرفته خواهد شد، افزود: به طور حتم این پل باید دارای آسانسور و مکانیزه باشد زیرا افراد بزرگسال از آن استفاده می کنند و نباید دچار مشکل شوند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه غالب مساجد محله نعیم آباد پارکینگ ندارند، اظهار داشت: شهردار منطقه با همکاری معتمدین محله نسبت به ایجاد پارکینگ در محله اقدام کنند زیرا مراسمات عزاداری با جمعیت بسیار زیاد در مساجد این محله برگزار می شود و برای کاهش مشکل مردم نیاز به پارکینگ دارد.

وی یکی از مشکلات محلات قدیمی یزد را کمبود فضای ورزشی دانست و افزود: در محله نعیم آباد نیز مانند محلات قدیمی دیگر یزد با مشکل فضای سبز مواجه هستیم که اداره کل ورزش و جوانان باید در این خصوص چاره اندیشی کند و فضایی ایجاد شود تا مردم منطقه بتوانند از آن استفاده کنند.

وسیع ترین غار آبی ایران بازگشایی شد/بازدید۲۳۰۰ نفر
دنبال کنید

نماینده مردم در پایان گفت: مجموعه های ورزشی واقع شده در محله نعیم آباد باید سانس های مناسبی را در اختیار جوانان محله قرار دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi