یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان عضویت در جمعیت علمی پیشگیری از خودکشی ایران

به گزارش خبرنگار سلامت کرونا ، این جمعیت با مجوز فعالیت از کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و با هدف مسؤولیت اجتماعی و ارتقا علمی، تخصصی و توانمندی متخصصان و آگاه‌سازی جامعه و پیشگیری از خودکشی‌ از علاقه‌مندان واجد شرایط ‌جهت عضویت در این جمعیت علمی دعوت به همکاری کرد. کارشناسان، متخصصان،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98804
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

کرونا :

فراخوان عضویت در جمعیت علمی پیشگیری از خودکشی ایران

به گزارش خبرنگار سلامت کرونا ، این جمعیت با مجوز فعالیت از کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و با هدف مسؤولیت اجتماعی و ارتقا علمی، تخصصی و توانمندی متخصصان و آگاه‌سازی جامعه و پیشگیری از خودکشی‌ از علاقه‌مندان واجد شرایط ‌جهت عضویت در این جمعیت علمی دعوت به همکاری کرد.

کارشناسان، متخصصان، اساتید و دانشجویان در رشته‌های روان‌شناسی، روان‌پزشکی، جامعه‌شناسی، حقوق، جرم‌شناسی، پزشکی عمومی، پزشکی قانونی، پرستاری و اپیدمیولوژی از افراد واجد شرایط عضویت هستند.

همچنین متخصصان پزشکی اجتماعی، بهداشت جامعه، مددکاری اجتماعی و علوم اجتماعی(گرایش خدمات اجتماعی) می‌توانند به‌ منظور همکاری یا عضویت در جمعیت علمی پیشگیری از خودکشی ایران ثبت‌نام کنند.

صدور کارت عضویت، دسترسی به نشریات منتشر شده توسط انجمن، دریافت خبرنامه به‌صورت الکترونیک و تخفیف در هزینه ثبت‌نام همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی جمعیت از مزایای عضویت محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت درخواست عضویت به لینک https://iranianssp.com/membership-link/ مراجعه کنند.

پایان پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi