چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی وضعیت صنایع کوچک کهگیلویه و بویراحمد در نشست با فرمانده سپاه فتح

به گزارش کرونا از یاسوج در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح استان موصوعات مختلفی مطرح شد. مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با سردار خرمدل فرماندهی سپاه فتح در خصوص اهمیت و جایگاه شرکت شهرکهای صنعتی استانها، رسالت، برنامه ها و فعالیتهای این حوزه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98735
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

کرونا :

بررسی وضعیت صنایع کوچک کهگیلویه و بویراحمد در نشست با فرمانده سپاه فتح

به گزارش کرونا از یاسوج در دیدار مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح استان موصوعات مختلفی مطرح شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با سردار خرمدل فرماندهی سپاه فتح در خصوص اهمیت و جایگاه شرکت شهرکهای صنعتی استانها، رسالت، برنامه ها و فعالیتهای این حوزه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گزارشی از اقدامات، فعالیتها و برنامه های این شرکت ارائه دادند.

سردار خرمدل فرماندهی سپاه فتح استان گفت: تولید یکی از مؤلفه ها حائز اهمیت‌ و مهم در توسعه اقتصادی می باشد که نیازمند حمایت ویژه در فراهم نمودن محیط مناسب و امن امر سرمایه گذاری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد تحرک در صنایع استان افزود: در بخش صنعت استان می توان با تدوین برنامه هدفمند و راهبردی مبتنی بر اولویتها و ظرفیتهای منطقه ای و شهرستانی ، انجام تشریفات اولیه اجرای طرحهای اولویت دار در کنار معرفی حجم و منابع سرمایه گذاری هرطرح ، برای سرمایه گذاران انگیزه و رغبت لازم را ایجاد نمود .

سردار خرمدل افزود: هیچ مانعی برای واحدهای صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان ، تلاش و همت صنعتگران برطرف کرد و این مهم محقق نمی‌شود مگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب عملیاتی و اجرایی شود.

 فرماندهی سپاه فتح با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید گفت: با تاکید بر رشد تولید علاوه بر این که می‌تواند تورم را مهار کند و وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.

واکنش نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج به شیطنت رسانه‌ای / هدایت‌اله امیری: با تمام قوا مسیر را ادامه می‌دهیم
دنبال کنید

سردار خرم دل افزود:  تولید کننده برای ادامه فعالیت خود می بایست به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مستمر مدیران در صحنه ، تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می‌شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از تلاش و پیگیری‌های مجموعه فرماندهان سپاه فتح در حوزه صنعت استان، صنعت را عامل مهمی در توسعه استان مطرح کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از حیث منابع از پتانسیل و ظرفیت های فراوانی برخوردار است که هر یک از این مزیت‌ها می‌تواند شرایط مناسبی برای صنایع مختلف و تولید کنندگان فراهم کرده و آنان را در امر تولید موفق‌تر از سایر مناطق کند.

وی افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ضمن حفظ وضعیت واحدهای موجود با همکاری صاحبان صنایع، حمایت از سرمایه گذاران در راه اندازی واحدها و صنایع جدید،  حمایت ویژه از فعالیت و اعطای مشوقات خاص در استقرار شرکتهای دانش بنیان ، پیاده سازی مدل نوین توسعه خوشه های کسب و کار در استان و … به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.

مرادی نژاد بیان نمود: با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاری در استان حمایت ویژه می شود. از اهلیت سنجی متقاضیان در واگذاری عرصه های صنعتی ، تا آزادسازی و فسخ اراضی راکد و غیرفعال با رعایت تشریفات قانونی و واگذاری مجدد به سرمایه گذاران جدید از مهم ترین برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی استان در راستای رفع موانع و تسهیل سرمایه گذاری می باشد.

وی تصریح کرد: مدیران شهرک‌های صنعتی استان بصورت تمام وقت تلاش دارند تا مسائل و مشکلات را رصد و احصاء کرده و با هم افزایی دستگاههای متولی و نهادهای انقلابی با همراهی صاحبان صنایع این مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

نقش مادران ایثارگر در چهار دهه انقلاب بر کسی پوشیده نیست/تداوم انقلاب اسلامی بواسطه جانفشانی مادران ایثارگر است
دنبال کنید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی با طی کامل مراحل قانونی بهترین محل استقرار واحدهای صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاری است، از فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی در استان خبرداد و گفت: در این زمینه با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی از سرمایه گذاران حمایت می‌شود در برخی شهرک های تقاضا محور نیاز به توسعه و تملک اراضی جدید و تخصیص منابع داریم که این مهم با همراهی مجموعه مدیریتی استان در حال انجام است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi