چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳

امام جمعه موقت بوشهر: قوانین بانکی باید بر اساس مبانی اسلامی باشد

به گزارش کرونا از استان بوشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح  امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: شهید رئیسعلی دلواری با مبارزات ضداستعماری خود افتخاری بزرگ و ارزشمند برای بوشهری‌ها به ارمغان آورد که در امتداد وی نیز شهید نادر مهدوی در آب‌های خلیج فارس برابر آمریکایی‌ها اقدام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98703
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

کرونا :

امام جمعه موقت بوشهر:  قوانین بانکی باید بر اساس مبانی اسلامی باشد

به گزارش کرونا از استان بوشهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح  امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: شهید رئیسعلی دلواری با مبارزات ضداستعماری خود افتخاری بزرگ و ارزشمند برای بوشهری‌ها به ارمغان آورد که در امتداد وی نیز شهید نادر مهدوی در آب‌های خلیج فارس برابر آمریکایی‌ها اقدام حماسه‌آفرینی کرد.

وی افزود: شهید رئیسعلی دلواری معتقد به مبانی اعتقادی، ولایت، امیر مومنان و امام حسین ( ع ) بود و از درجه ولایت‌مداری وی همین بس که وصیت کرد پیکرش در قبرستان وادی السلام نجف و در جوار امام علی (ع) دفن شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: با توجه به جایگاه و نقش ارزنده رئیسعلی دلواری در مبارزات ضداستعماری جنوب، رسانه‌های دیداری و شنیداری و بویژه صدا و سیما باید بخوبی برای معرفی این شهید والامقام تلاش کنند.

مصلح همچنین با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت اظهار کرد: جلب رضایت پروردگار عالم و خدمت شایسته به مردم دو ویژگی برجسته شهیدان رجایی و باهنر بود و باید نام نیک این شهیدان رمز تمام فعالیت‌ها و تلاش‌ها در نظام جمهوری اسلامی باشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: راه‌اندازی چند هزار کارگاه غیرفعال و راکد، افزایش میزان سرمایه‌گذاری، حمایت از تولید و خدماتی برجسته در حوزه‌های مختلف از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است که منجر شد تا رهبر معظم انقلاب از دولت حمایت و تمجید کند.

وی همچنین با گرامیداشت روز بانکداری اسلامی گفت: قوانین بانکی باید با متون دینی و قوانین دین مبین اسلام تطبیق داده شود تا بانکداری اسلامی به معنی واقعی بروز و ظهور پیدا کند.

تمدید سه ساله حکم امام جمعه سی سخت/تریبون نماز جمعه متعلق به گروه خاصی نیست
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi