شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در بازدید از موکب‌ها به مناسبت اربعین حسینی ابتدا پس از حضور در  پایانه مرزی شلمچه در موکب امام حسن مجتبی که محدوده بصره مستقر است با اعضای تیم کاری این موکب نشست و گفت‌وگو کرد. وی از توجه مسولین این موکب به فعالیت های فرهنگی و هنری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98688
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

کرونا :

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در بازدید از موکب‌ها به مناسبت اربعین حسینی ابتدا پس از حضور در  پایانه مرزی شلمچه در موکب امام حسن مجتبی که محدوده بصره مستقر است با اعضای تیم کاری این موکب نشست و گفت‌وگو کرد.

وی از توجه مسولین این موکب به فعالیت های فرهنگی و هنری و تربیتی تقدیر کرد.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مسجد حنانه نجف اشرف با اعضای موکب استان و هیات جوانان حسینی استان و شهرستان بهمئی دیدار و از همت و پشتکار و برنامه ریزی و تدارک پذیرایی از زائرین قدردانی کرد.

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا 5

درخشان همچنین در ادامه مسیر پیاده روی اربعین با حضور در موکب شهدای شهرستان بهمئی و موکب امام رضا علیه‌السلام استان  در عمود ۱۶۸ با نمایندگان استان که از طرف سازمان حج و زیارت به مسیر اعزام شدند دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای این مواکب و ناظران حج و زیارت از تلاش های شبانه روزی آنها قدرشناسی کرد.

درخشان با بیان اینکه در تحقق این حماسه بزرگ که بزرگترین و با عظمت ترین رویداد مردمی تاریخ بشریت است همه کسانی که خدمتگزار زائرین هستند در تحقق این حماسه بزرگ نقش آفرین هستند که شایسته قدردانی و توجه بیش از پیش است.

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا 6

وی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی دو سال گذشته به مسأله موکب های استان شخصا ورود جدی داشتند افزود: وی با اهتمام جدی برای رفع مشکلات و کاستی ها موکب داران استان همواره تاکید داشتند و همه جلسات اربعین را شخصا مدیریت کردند.

پیام قدردانی خانواده شهدا و جان‌نثاران محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از رهبر معظم انقلاب
دنبال کنید

بررسی و بازدید مدیرکل ارشاد از موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد از شلمچه تا کربلا 7

در ادامه نمایندگان موکب ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود جهت هر چه بهتر برگزار شدن روند فعالیت های موکب پرداختند و از حضور صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی کردند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi