شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعزام بیش از ۶ هزار کهگیلویه و بویراحمدی به مرز شلمچه جهت حضور در پیاده‌روی اربعین

به گزارش کرونا از یاسوج، عابد محمدی در جمع خبرنگاران گفت: تا ساعت ۲۴ هشتم شهریورماه، به تعداد ۶ هزار و ۸۱۷ مسافر با ۲۲۰ سفر از مبادی مختلف استان بوسیله ناوگان عمومی به مرز شلمچه به صورت رفت اعزام شده اند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۲۰ سفر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98664
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

کرونا :

اعزام بیش از ۶ هزار کهگیلویه و بویراحمدی به مرز شلمچه جهت حضور در پیاده‌روی اربعین

به گزارش کرونا از یاسوج، عابد محمدی در جمع خبرنگاران گفت: تا ساعت ۲۴ هشتم شهریورماه، به تعداد ۶ هزار و ۸۱۷ مسافر با ۲۲۰ سفر از مبادی مختلف استان بوسیله ناوگان عمومی به مرز شلمچه به صورت رفت اعزام شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۲۰ سفر با استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان جهت تسهیل اعزام زوار محترم اربعین حسینی (ع) با اخذ شرایط ایمنی، در سطح استان زائرین هم استانی را به مرز شلمچه با تمام توان و ظرفیت جابجا می‌کنند.

وی بیان کرد: با استقرار جایگاه اسکان در کنار سایر ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ‌ها، همکاران ما به تعداد پنج نفر ملبس به کاور راهداری، مبادرت به خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

 محمدی عنوان: با برنامه‌ریزی و طرح بزرگ ملی که به دستور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور انجام شد، در روز دوم شهریور ماه با استقرار یک عدد کانکس و پنج نفر از کارشناسان حوزه حمل و نقل مسافر و معاونت حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایانه مرزی شلمچه مستقر شدند که ۲۲۰ سفر با استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان جهت تسهیل اعزام زوار محترم اربعین حسینی (ع) در خصوص وظایف محوله ساماندهی می‌کنند.

معاونت حمل و نقل استان که در مرز شلمچه حضور دارد به شور و شعف مردم اشاره و اظهار داشت: برودت هوای گرم خدمات را سخت کرده است.

مهرجو فرخی گفت: طرح راه نجات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تا روز بیستم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم که با تمام تلاش و ظرفیت موجود خدمات رسانی را خالصانه ارائه نماییم.

هشدار پست کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پیامک‌های جعلی
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi