سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

میزبانی گچساران در هفته اول لیگ فوتبال دسته اول کشور با کوله‌باری از حواشی

به گزارش کرونا از یاسوج، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان از فردا در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود. استان کهگیلویه و بویراحمد هم پس از سال‌ها دوری از لیگ‌های کشوری امسال نماینده ای در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد داشت. تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که این روزها حاشیه‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98661
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

کرونا :

میزبانی گچساران در هفته اول لیگ فوتبال دسته اول کشور با کوله‌باری از حواشی

به گزارش کرونا از یاسوج، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان از فردا در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد هم پس از سال‌ها دوری از لیگ‌های کشوری امسال نماینده ای در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد داشت.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که این روزها حاشیه‌های زیادی اطراف آن است و استان خوزستان ادعا می‌کند که این تیم متعلق به آن استان است امسال نیز با نام تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این رقابت‌های مهم حضور دارد.

هر چند هنوز به صورت شفاف معلوم نیست که سرنوشت کلی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به چه قرار است اما این تیم روز ۱۲ شهریور ماه امسال یعنی تنها دو روز دیگر در شهر گچساران میزبان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه خواهد بود.

این در حالی است که رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان به صراحت اعلام کرده که تیم نفت متعلق به استان خوزستان و مناطق نفت خیز جنوب است.

اما هر چه هست قطعاً توافقی برای حضور این تیم در شهر گچساران جهت برگزاری بازی‌های دور رفت برای میزبانی از تیم‌ها صورت گرفته است.

به هر حال باید نشست و منتظر ماند و دید که آینده تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و مالکیت آن در آینده بر عهده کدام استان خواهد بود اما نباید فراموش کرد که چندی پیش یکی از مسئولان استانی در رسانه ملی به صراحت اعلام کرده بود که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران متعلق به استان دیگری است!!!.

لذا باید از این مسئول استانی پرسید که به چه دلیل و برای رسیدن به کدام منفعت چنین موضوعی را آن هم در رسانه ملی اعلام کرده که اکنون شاهد چالش بزرگی میان دو استان برای مالکیت یک تیم باشیم.

 مدارس کم جمعیت در گچساران حضوری دایر شد
دنبال کنید

قطعاً در آینده نزدیک از این حواشی و دلیل و چرایی آن در گفت‌وگو با اصحاب فن و دلسوزان فوتبال پرده‌برداری خواهد شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi