چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمت رسانی به زائران اربعین از جلوه های ناب تمدن اسلامی است

به گزارش کرونا از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی به برگزاری راهپیمایی جهانی اربعین حسینی اشاره کرد و اظهارداشت: بعد از ١۴٠٠ وقتی محرم و اربعین می‌آید نه‌تنها شیعیان و مسلمان حتی دیگر ادیان و آزادی خواهان جهان نیز در عزاداری سرور و سالاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98652
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

کرونا :

خدمت رسانی به زائران اربعین  از جلوه های ناب تمدن اسلامی است

به گزارش کرونا از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی به برگزاری راهپیمایی جهانی اربعین حسینی اشاره کرد و اظهارداشت: بعد از ١۴٠٠ وقتی محرم و اربعین می‌آید نه‌تنها شیعیان و مسلمان حتی دیگر ادیان و آزادی خواهان جهان نیز در عزاداری سرور و سالاری شهیدان امام حسین (ع) شرکت می‌کنند.

وی از عاشورا و اربعین حسینی به‌عنوان پایان‌دهنده حق و باطل اشاره کرد و ادامه داد: امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تقابل دو جبهه تمدن اسلامی و دموکراسی غرب هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: برگزاری مراسم جهانی اربعین حسینی بهترین پیام تمدن اسلامی و شرکت در این رویداد میلیونی جهانی و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) جلوه‌های ناب تمدن اسلامی به‌حساب می‌آید.

آیت‌الله عبادی به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: نیروهای شایسته فعالیت‌های شایسته هم ارائه می‌دهند و برای این که به آرمان‌های انقلاب اسلامی دست یابیم نیاز است نیروی انسانی شایسته نیز انتخاب کنیم.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: اگر امروز با آرمان‌های انقلاب فاصله داریم به همین واسطه است که گاهی افراد شایسته منتخب ما نبوده‌اند.

آیت‌الله عبادی خاطرنشان کرد: که دشمن به‌دنبال این است تا با انتخاب نادرست به انقلاب اسلامی ضربه بزند پس ضرورت دارد انتخاب درستی داشته باشیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi