جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش میزان خسارت سیل اخیر در ورزقان برای جبران به وزارتخانه‌های ارسال می‌شود

نماینده مردم ورزقان در مجلس، گفت: نهادهای ذی‌ربط درحال بررسی میزان خسارت‌های سیل در شهرستان ورزقان هستند و گزارش نهایی آن برای جبران به وزارتخانه‌های مربوطه ارسال می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98637
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

گزارش میزان خسارت سیل اخیر در ورزقان برای جبران به وزارتخانه‌های ارسال می‌شود

الهوردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح خسارت‌ سیل اخیر در شهرستان ورزقان، گفت: خوشبختانه سیل رخ داده در شهرستان ورزقان خسارت‌ سنگینی به همراه نداشته، اما در برخی از روستاها منجر به تلف شدن تعدادی از احشام و خسارت به زنبورداران شده است.

 دهقانی درباره بروز خسارت جانی در سیل رخ داده در شهرستان ورزقان، عنوان کرد: خوشبختانه خسارت جانی نیز متوجه ساکنین این شهرستان نشده است.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه چندین منزل روستایی به واسطه سیل اخیر با آبگرفتگی مواجه شده اند، امیدواریم با همکاری نهاده‌های امدادی و عمومی کمک‌رسان مشکلات این عزیزان برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تاکنون برآورد دقیقی از خسارت سیل اخیر به کشاورزان، دامداران و روستائیان انجام نشده، عنوان کرد: نهادهای ذی‌ربط درحال بررسی میزان خسارت‌ها هستند و گزارش نهایی آن برای جبران به وزارتخانه‌های مربوطه ارسال می‌شود./

پایان پیام

 

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi