پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات‌دهی ۲۴ موکب کهگیلویه و بویراحمد به زوار اربعین در کشور عراق

به گزارش کرونا از یاسوج، سردار حسن حکمتیان‌راز با اشاره به اینکه تمام توان نظام خدمات‌دهی بهتر به زائرین اربعین است، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد همه دستگاه‌ها آماده همکاری برای رقم زدن اربعین متفاوتی هستند. رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش تعداد مواکب استان گفت: ۳۶ موکب در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98610
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

کرونا :

خدمات‌دهی ۲۴ موکب کهگیلویه و بویراحمد به زوار اربعین در کشور عراق

به گزارش کرونا از یاسوج، سردار حسن حکمتیان‌راز با اشاره به اینکه تمام توان نظام خدمات‌دهی بهتر به زائرین اربعین است، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد همه دستگاه‌ها آماده همکاری برای رقم زدن اربعین متفاوتی هستند.

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش تعداد مواکب استان گفت: ۳۶ موکب در درون کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهند که ۹ موکب در شلمچه، ۱۱ موکب در طرق الکربلا در شهرهای باشت و گچساران و بقیه در سایر مناطق استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: ۲۴ موکب استان در کشور عراق و شهرهای نجف و مسیر کربلا مستقر هستند و اولین موکب استان در اول ماه صفر در کشور عراق و شهر نجف مستقر شده است.

این مسوول با بیان اینکه تمام اقدامات در راستای خدمات بهتر به زوار امام حسین(ع) اندیشیده شده، گفت: نیازمند حمایت مردم از مواکب هستیم.

حکمتیان‌راز بیان کرد: نیازمند خودروهای یخچال‌دار و کامیون برای حمل بار مواکب هستیم که انتظار می‌رود مردم در این زمینه به ما کمک کنند.

پایان پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi