یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح تولیدی، صنعتی و زیر ساختی در شهرک صنعتی فیروزآباد

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح تولیدی، صنعتی و زیرساختی در شهرک صنعتی فیروزآباد با اعتباری بالغ بر ۶۷.۵ میلیارد تومان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98562
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸ طرح تولیدی، صنعتی و زیر ساختی در شهرک صنعتی فیروزآباد

محمد‌مهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به اجرای عملیات یا افتتاح ۸ طرح صنعتی، تولیدی و زیرساختی در شهرک صنعتی فیروزآباد، عنوان کرد: این طرح ها شامل طرج سردخانه ۱۲۰۰ تنی، واحد تولید کودهای کشاورزی و طرح های زیرساختی توسعه شبکه آب و زیرسازی بخشی از شهرک صنعتی است.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح‌های شبکه داخلی آب، شبکه فاضلاب، روسازی و جدول گذاری معابر و خیابان‌ها نیز با پیگیری‌های صورت گرفته و با پیگیری‌های صورت گرفته، عملیاتی شد.

وی ادامه داد: واحد سردخانه ۱۲۰۰ تنی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان ساخته و با بهره برداری از آن برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

فروردین اضافه کرد: همچنین واحد صنعتی تولید انواع کودهای کشاورزی نیز در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۶۴۰ متر و سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان ساخته و با بهره‌برداری از آن برای ۱۵ نفر شغل ایجاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: طرح های زیرساختی، زیرسازی و توسعه شبکه آب نیز در مجموع با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند و عملیات اجرایی طرح های تکمیلی شبکه‌های داخلی آب، فاضلاب، روسازی، زیرسازی و جدول گذاری نیز در مجموع با ۴ میلیارد تومان آغاز شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi