دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد و گلایه ناظرین کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان مجلس

 به گزارش کرونا از یاسوج ناظران جهاد کشاورزی از بی تفاوتی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی نسبت به خود گلایه دارند.  آن‌ها می‌گویند برخی از ناظران جهاد کشاورزی استان سالهاست بلاتکلیف مانده اند و گوش شنوایی صدای مطالبه گری آنان را نمی‌شود. آن‌ها می‌گویند این روزها از آن همه وعده های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98526
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۰۷

کرونا :

انتقاد و گلایه ناظرین کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان مجلس

 به گزارش کرونا از یاسوج ناظران جهاد کشاورزی از بی تفاوتی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی نسبت به خود گلایه دارند.

 آن‌ها می‌گویند برخی از ناظران جهاد کشاورزی استان سالهاست بلاتکلیف مانده اند و گوش شنوایی صدای مطالبه گری آنان را نمی‌شود.

آن‌ها می‌گویند این روزها از آن همه وعده های بی‌سرانجام خسته‌ایم ناظرین زحمتکش جهاد کشاورزی که خواسته ای معقول و مطالبه ای به حق دارند اما کسی پاسخگو و پیگیر نیست. 

آن‌ها می‌گویند حمایت و پیگیری از طرح ناظرین جهاد کشاورزی برای ورود به صحن علنی مجلس و رفع ایرادات آن یکی از خواسته‌های ماست.

همچنین تخصیص بودجه طرح از منابع مالی معتبر وزارت جهاد کشاورزی و برنامه توسعه هفتم (بند ج ماده ۱۲۴ قانون خدمات مدیریت کشوری که جایگزینی ۱ نفر جدید به ازای خروج ۳ نفر بصورت بازنشستگی بازخرید شود.

آن‌ها گلایه دارند چرا نمایندگان مجلس استان  پاسخگوی ناظرین جهاد کشاورزی نیستند 

در بهمن ۱۴۰۰ طی تجمعی مقابل استانداری  ناظرین مطالبه گر جهاد کشاورزی خواستار پاسخگویی نمایندگان مجلس در خصوص چرایی عدم تصویب طرح ناظرین جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس شدند اما در خصوص پیگیری و تلاش برای حل مشکلات این قشر متخصص در حوزه کشاورزی از سوی استانداری و نمایندگان مجلس تا به امروز جواب قانع کننده ای داده نشده است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi