سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامات و خدمات توسط مدیران به مردم اطلاع داده شود

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: ضروری است تمام اقدامات و خدمات توسط مدیران به مردم اطلاع داده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98511
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

کرونا :

اقدامات و خدمات توسط مدیران به مردم اطلاع داده شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، سید احمد آوایی در آئین کلنگ زنی و افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی ورزشی که در محل احداث پروژه سالن چندمنظوره چهارم خرداد واقع در بلوار شهید دانش برگزار شد، اظهار کرد: تمام کارها و برنامه‌ها با همدلی و همکاری گروهی انجام می‌شود و هیچ فردی نمی‌تواند به تنهایی کاری از پیش ببرد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان و رسانه‌های بیگانه برای پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه افزود: ضروری است تمام اقدامات و خدمات توسط مدیران به مردم اطلاع داده شود تا مردم بدانند که مسئولان خدمتگزار، پیگیر و دلسوزی وجود دارد که به دنبال توسعه و تعالی هستند.

نماینده مردم دزفول در مجلس در خصوص این پروژه سالن چند منظوره چهارم خرداد گفت: کلنگ زنی امروز نتیجه ۲ سال پیگیری و تلاش مستمر است.

آوایی با انتقاد از رویه کلنگ‌زنی‌ها بدون رعایت فرآیندهای قانونی، تاکید کرد: از این پس هیچ کلنگ زنی نباید بدون تعیین پیمانکار و تجهیز کارگاه انجام شود تا مردم با کلنگ‌زنی‌های بدون نتیجه از عملکرد مسئولان ناامید نشوند.

وی در ادامه به بیان ویژگی‌هایی از شهید رجایی پرداخت و گفت: شهید رجایی و امثال ایشان مخلصانه خدمت کردند، این افراد در دوران خدمت خود هیچگاه فراموش نکردند که با جان دادن شهدا روی کار آمده‌اند و هیچ گاه اسیر هوای نفس نشدند.

آوایی عنوان کرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید از مشی شهیدان نظام و انقلاب به ویژه شهید رجایی درس گرفته، دست در دست هم دهیم و راه آنان را ادامه دهیم./

موافقت وزیر راه و شهرسازی با مشارکت ۵۰درصدی در فاز دو احداث جاده سیاخ دارنگون شیراز
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi