دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه صنعتی نیروگاه شماره ۲ سیکل ترکیبی چادرملو را متوقف کنید/ جلوی خواست مردم ایستادگی نکنید

نماینده مردم اردکان در مجلس با انتقاد از بی توجهی مدیران نیروگاه شماره ۲ چادرملو تاکید کرد: توسعه صنعتی نیروگاه شماره ۲ سیکل ترکیبی  چادرملو خواست مردم نیست و نباید جلوی این خواست مردم ایستادگی کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98470
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به نگرانی های مردم در راستای آسیب های زیست محیطی در اردکان به دلیل توسعه صنعتی نیروگاه چادرملو، توضیح داد: پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی به همراه ورق فولادی در داخل مجتمع جایابی شده بود که در اوایل مسئولیت نمایندگی، پیشنهاد جایگزین نوگنبد رو مطرح کردیم و بر این اساس زمین لازم اختصاص یافت.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: با این حال به دلایل فنی و حساسیت بسیار زیاد نیروگاه، موقعیت نوگنبد مورد تایید شرکت طراح قرار نگرفت و مقرر شد به همراه همه طرح های توسعه صنعتی به شهرک شماره ۲ صنعتی خصوصی چادرملو منتقل شود که هماهنگی کامل با استاندار نیز در این خصوص به عمل آمده بود.

وی اظهار داشت: همچنین در حاشیه دیدار ریاست محترم جمهور و جلسه با حضور آقای دکتر سلاجقه ریاست سازمان محیط زیست کشور در دفتر امام جمعه، ایشان بطور جد قول دادند هیچ توسعه صنعتی آلاینده و آب بر در دشت یزد اردکان بر طبق مصوبات قبلی استانی و ملی انجام نخواهد شد.

این نماینده مجلس مطرح کرد: متاسفانه مدیران چادرملو بصورت غیر شفاف این پروژه را در مجتمع ادامه داده و باعث نگرانی مردم و دوستداران محیط زیست شده اند که تمام تلاشم مبنی برانتقال نیروگاه شماره ۲ سیکل ترکیبی به شهرک خصوصی شماره ۲ صنعتی انجام خواهم داد.

دشتی اردکانی بیان کرد: از مدیرعامل وهیات مدیره محترم ومدیرصنعتی چادرملو درخواست می کنم باتوجه به نامه و درخواست رئیس هیات مدیره چادرملو جلوی این کار را بگیرند و در مقابل خواست مردم نایستند و چنانچه به این رویه ادامه بدهند مسئولیت هرگونه نارضایتی مردم به عهده آنها است. در این زمینه امام جمعه، رئیس شورای شهر و دکتر صلاحی رئیس هیات مدیره چادرملو و سایر مسئولان مخالفت خود را اعلام کرده اند./

بهره مندی ٩٩/۱ درصدی روستاهای شهرستان آستارا از نعمت گاز
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi