چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند/ نتیجه مخالفت بخشداران با شوراها و دهیاری ها چیزی جز ضرر به مردم نیست

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند، گفت: نتیجه مخالفت بخشداران با شوراها و دهیاری ها چیزی جز ضرر به مردم نیست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98434
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند/ نتیجه مخالفت بخشداران با شوراها و دهیاری ها چیزی جز ضرر به مردم نیست

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمد صالح جوکار با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به اینکه هر چه امورات کشور به دست مردم سپرده شود، اثرات مثبت بسیاری خواهد داشت، گفت: در کنار مشارکت بیشتر مردم در حل مشکلات، سبب آسودگی دولت در اداره امور نیز خواهد شد.

نماینده مردم یزد در مجلس با تاکید بر اهمیت شوراهای اسلامی شهر یا روستا، افزود: شوراها در حوزه کاری خود در امور شهری یا روستایی می توانند تصمیم گیری کرده و در کمیته انطباق این مصوبات تطبیق داده شود و سپس این مصوبات توسط شهرداران در حوزه شهری یا دهیاران در حوزه روستایی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش بخشداران باید همکاری و تعامل با دهیاری ها و شوراهای روستا باشد، عنوان کرد: بخشداران نباید از طرح های پیشنهادی دهیاران که در شوراها و کمیته انطباق تایید شده، از نظر محتوایی یا شکلی ایراد وارد کنند و مانع از انجام پروژه ها و طرح ها شوند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه اعمال حاکمیتی خلاف قانون است، افزود: با توجه به تورم های موجود، این اعمال حاکمیتی چیزی جز وقفه در انجام پروژه ها و افزایش اجرای آن در پی ندارد و مردم از این موضوع متضرر خواهند شد فلذا بخشداران در حوزه قانونی خود به حمایت از شوراها و مصوبات شوراها بپردازند تا دهیاران به عنوان آخرین حلقه حاکمیتی که در روستاها مشغول به فعالیت هستند، بتوانند به بهترین شکل ممکن پروژه ها را دنبال کنند و شاهد رشد و شکوفایی روستاها در تمام زمینه ها باشیم./

دفاع از حریم مقدس وطن، حق حیاتی و مسلم جمهوری اسلامی ایران است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi