یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات ویژه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در اربعین

به گزارش کرونا از یاسوج، موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در سه راه یادمان مرز شلمچه برپا است.  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: موکب شهدای مدافع حرم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98418
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

خدمات ویژه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در اربعین

به گزارش کرونا از یاسوج، موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در سه راه یادمان مرز شلمچه برپا است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: موکب شهدای مدافع حرم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در راستای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام فعال است.

وی اظهار کرد: امسال با توجه به گرمای زیاد در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر خدمات ویژه ای نسبت به اسکان و سیستم سرمایش و همچنین آب و شربت خنک ارائه خواهد شد. 

 نصیرالاسلامی عنوان کرد: امسال همانند سال‌های اخیر امکان اسکان برای خواهران و برادران با امکانات سرویس بهداشتی و حمام ایجاد شده است و آب معدنی و شربت تازه آب لیمو به صورت روزانه بین زائرین توزیع می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در این موکب تصریح کرد: سخنرانی با حضور سخنرانان مطرح کشوری، عزاداری و توزیع بسته های فرهنگی، از جمله برنامه های فرهنگی این موکب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

این مسوول گفت: حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند: کسی که از منزلش بیرون آید و قصدش زیارت قبر حضرت حسین ابن علی علیهما السّلام باشد اگر پیاده رود، خداوند منّان به هر قدمی که برمی‌دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو می‌فرماید تا زمانی که به حائر برسد و پس از رسیدن به آن مکان شریف حق تبارک و تعالی او را از رستگاران قرار می‌دهد تا وقتی که مراسم و اعمال زیارت را به پایان رساند.

ضرورت ایجاد پایگاه‌های هلال احمر در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت هلال احمر کشور
دنبال کنید

پایان پیام/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi